رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های انتظامی و دفاع مقدس فراجا:

دفاع مقدس بیانگر پایداری و مقاومت رزمندگان در برابر ابرقدرت‌های غرب و شرق است

در پیام طبیبی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: دفاع مقدس بیانگر پایداری و مقاومت حماسه سازانی است که جانانه، بی‌ادعا و در طبق اخلاص با لبیک به ندای حقیقت، پا به میدانی مقدس نهادند. دلاورمردانی که با صلابت و غرور ابهت پوشالی ابرقدرت‌های غرب و شرق را در هم شکستند
کد خبر: ۶۱۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ - 25September 2023

دفاع مقدس بیانگر پایداری، مقاومت و دفاع جانانه رزمندگان در برابر ابرقدرت‌های غرب و شرق استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «رضا طبیبی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های انتظامی و دفاع مقدس فراجا، در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم رب شهدا والصدیقین»

از واقعیات شوق آفرین دفاع مقدس، شکوفایی استعداد‌های هزاران جوان ایرانی است.
 مقام معظم رهبری) مدظله العالی) ۱۴۰۲/۰۶/۲۹

دفاع مقدس بیانگر پایداری و مقاومت حماسه سازانی است که جانانه، بی ادعا و در طبق اخلاص با لبیک به ندای حقیقت، پا به میدانی مقدس نهادند. دلاورمردانی که با صلابت و غرور ابهت پوشالی ابرقدرت‌های غرب و شرق را در هم شکستند و تا آخرین قطره‌ی خون از آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران حراست نمودند.

بدون شک دوران هشت سال دفاع مقدس سراسر کلاس درس بود؛ کلاسی که دانش آموختگانی از مکتب ولایت تربیت کرد؛ آنانی که خود آموزگارانی در تدریس اخلاص، عشق و ایثار شدند و به راستی که چه بسیارند گوهر‌های به دست آمده از دریای دفاع مقدس که گنجینه‌های بی بدیل و دیدنی برای سرافرازی ایران اسلامی شدند.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای عظیم الشأن هشت سال دفاع مقدس و امام راحل (ره) آغاز هفته دفاع مقدس را محضر مقام معظم رهبری) مدظله العالی (خانواده‌های معظم و معزز شهدا، آزادگان سرافراز، جانبازان عزیز، ایثارگران، پیشکسوتان جهاد و شهادت و کارکنان خدوم فراجا تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال، برای ملت شهید پرور و غیور ایران اسلامی سرافرازی و توفیقات روز افزون، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می‌نمایم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های انتظامی و دفاع مقدس فراجا
دکتر رضا طبیبی

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها