مسئول بنیاد مهدی موعود (عج) استان اردبیل:

«اجتماع بزرگ منتظران» در اردبیل برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «نجفی نژاد» گفت: اجتماع بزرگ منتظران عصر امروز دوشنبه در محوطه شهیدگاه اردبیل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ - 25September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «طاها نجفی نژاد» مسئول بنیاد مهدی موعود (عج) استان اردبیل امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، با تشریح برنامه‌‌های «بزرگداشت آغاز امامت امام‌زمان (عج)» پرداخت و اظهار داشت: اجتماع بزرگ منتظران عصر امرروز (دوشنبه) در شهید گاه اردبیل برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت:  برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با مشارکت کانون مساجد با عنوان «چرایی، چیستی و چگونگی نهم ربیع»،  اجرای مسابقه ملی «نقش خاتم»، مسابقه حفظ چهل حدیث مهدوی ویژه کودکان و نوجوانان در استان اردبیل برگزار می‌شود.

مسئول بنیاد مهدی موعود (عج) استان اردبیل به لزوم گفتمان‌سازی فرهنگ مهدویت در جوامع علمی همچون حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: نشست گفتمان مهدوی و جشن آغاز امامت امام‌زمان (عج) در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم عهد سربازی در اردبیل خبر داد و گفت: برنامه صبحگاه نظامی با عنوان عهد سربازی همراه با پخش دعای عهد در مراکز نظامی برگزار خواهد شد.

نجفی نژاد از  اجرای برنامه عهد یاری در مدارس استان اردبیل خبر داد و متذکر شد: این برنامه با همکاری آموزش‌وپرورش  به‌صورت مشترک در مدارس استان اردبیل برگزار خواهد شد.

این مسئول به اجتماع منتظران در جشن بیعت اشاره کرد و ابراز داشت: این جشن بزرگ با مشارکت مؤسسه خادمین گمنام، مصاف و بنیاد مهدی موعود (عج) هم‌زمان با سراسر کشور در اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

مسئول بنیاد مهدی موعود (عج) استان اردبیل از برگزاری نشست‌های مهدوی در مساجد استان اردبیل خبر داد و گفت:  مراسم نهم ربیع با قرائت زیارت آل یاسین در امامزادگان (امامزاده سید صدرالدین و امامزاده حليمه خاتون) نیز در قالب طرح سه‌شنبه‌های مهدوی برگزار خواهد شد.

وی به سخنرانی مذهبی باهدف ترویج فرهنگ مهدویت در شبکه استانی اشاره کرد و گفت: علاوه بر تولید و پخش ویژه‌برنامه بزرگداشت نهم ربیع در صداوسیما با حضور کارشناس مهدوی، ویژه‌برنامه‌ای نیز با عنوان سفیران مهدوی نوجوان از صداوسیمای استان اردبیل تولید و پخش خواهد شد.

نجفی نژاد با بیان اینکه نشست‌های بصیرتی مهر مهدوی از آغاز امامت تا هفدهم ربیع هر شب ساعت ۲۰ در آپارات به‌صورت زنده پخش خواهد شد تصریح کرد: مسابقه ملی پرسمان مهدوی نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار