در گردهمایی پیشکسوتان تشکل‌های مردم‌نهاد مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس: مطالبه‌گری از وظایف تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس است

سردار «کوشکی» گفت: تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس باید مطالبه‌گر مشکلات ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آن‌ها و شهدا باشند.
کد خبر: ۶۱۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ - 25September 2023

مطالبه گری به حق از وظایف تشکل های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس استگروه استان‌های دفاع‌پرس- رسول رحمتی اصل؛ سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» امروز (دوشنبه) در گردهمایی پیشکسوتان تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: در حال حاضر ما در یک جامعه دو زیست زندگی می‌کنیم که زیست مجازی افراد جامعه به زیست حقیقی آنها غلبه کرده است و گریزی از زیست مجازی نیست و باید برای تقویت درست این زندگی جدید تلاش صد در صدی شود.

وی با بیان اینکه  یکی از وظایف امام عصر هدایت مردم  و از مهمترین وظایف افراد جامعه اطاعت از پیام رهبر خود است، اعلام کرد: شهیدان با از خودگذشتگی و از جان گذشتگی خود نشان دادند که با به جان خریدن آتش جنگ برای حفظ نظام، جمهوری اسلامی پیرو حرف ولی‌فقیه بودند.

سردار کوشکی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 29 شهریور 1402 به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امام خامنه‌ای دفاع مقدس را شگفت انگیز نامیدند و اعلام کردند تبیین صد در صدی یعنی اینکه شعله ها و بخش های جذاب این گنج بی پایان را استخراج کنیم و به اشتراک بگذاریم.

سردار کوشکی با تصریح اینکه ما در این جنگ علاوه بر حکومت و انقلاب اسلامی از مردم نیز دفاع کردیم، تاکید کرد: در تفسیر این جنگ مردمی باید گفت این یک جنگ عظیم، کبیر و غیرقابل درک است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه امام خامنه ای فرمودند در دفاع مقدس در مقابل چه کسانی دفاع شد؟ اظهارداشت: همه قدرت های آن روز عالم بودند.

وی با اشاره به اینکه این جنگ جهانی سوم یک دنیا است، تصریح کرد: این جنگ یک دنیا با عظمت و اراده الهی در مقابل دنیای کفر است که همه ابر قدرت های آن زمان شکست خوردند.

وی با اعلام این موضوع بیشترین تعداد شهدای ما 218 هزار نفر بودند خاطر نشان کرد: زنگ که به صدا در آمد دل های مردم حامی امام روح الله شد و عمده شهیدان ما از دل همین مردم بودند.

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در ادامه بیانات حضرت امام خامنه ای در خصوص دستاوردهای جنگ اعلام کرد: دشمنان ما هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند چرا که دل های پاک و صالح مردم پشت این جنگ و انقلاب است.

سردار کوشکی ادامه داد: گسترش فرهنگ مقاومت، ایمن سازی کشور از تهاجم دشمن، فرهنگ مقاومت و... مانع از افکار شوم و جریانات سیاسی می شود.

 وی با اشاره به سازمان های مردم نهاد مربوط به دفاع مقدس و نقش آنها اعلام کرد: هویت بسیار فاخر به عنوان فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

سردار کوشکی ادامه داد: جلسات جهاد تبیین باید برای اعضا این تشکل ها برگزار شود  و با هدف مطالبه گری را نقش مهم خود در همه قسمت های مختلف ایفا کنند.

وی افزود: باید در هر شهرستان یک سازمان مردم نهاد مربوط به دفاع مقدس راه اندازی شود تا مطالبه گر مشکلات و حقوق جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدارا پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها