همزمان با چهارمین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر

همزمان با چهارمین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس و آغاز امامت امام زمان (عج) مراسم جشنی امروز در پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ - 25September 2023

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با چهارمین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس و آغاز امامت امام زمان (عج) مراسم جشنی در پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد.

سرهنگ «سید احمد مهدی نژاد» فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر در سخنانی آغاز امامت حضرت ولیعصر عجل الله و هفته وحدت و همچنین هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به آحاد ملت عزیز به به ویژه مردم علوی استان مازندران تبریک گفت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی نقش مهمی در حاکمیت فرهنگ انتظار در جامعه و آماده‌سازی آحاد مردم به ویژه جوانان در زمینه سازی برای ظهور داشته است؛ انقلاب اسلامی موتور محرک حرکت جامعه به سوی ساخت جامعه مهدوی و دستیابی به تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: امروز که دشمن خود را در توطئه‌های گذشته ناکام می‌بیند به جنگ ترکیبی روی آورده و برای مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران با استفاده گسترده از ابزار‌های فرهنگی سیاسی اقتصادی و رسانه‌ای تلاش می‌کند در پرتو نبرد فرهنگی و دیکتاتوری رسانه‌ای و با ناامیدسازی ملت ایران به ویژه جوانان، انقلاب را از پشتیبانی مردم محروم و نظام اسلامی را با فروپاشی و براندازی مواجه کند.

این مسئول با بیان اینکه امنیتی که دشمنان ما سعی در تضعیف آن دارند ارتباط تنگاتنگی با مقوله دفاع دارد، ادامه داد: دشمنان ما امنیت ایران را نشانه رفتند تا با تزلزل در آن توان دفاعی ایران را کاهش دهند و اگر تا امروز دشمنان به کشور ما حمله نظامی نکرده‌اند، چون می‌دانند که نمی‌توانند پس درصدد آن هستند تا رخنه‌ای برای نفوذ در حوزه‌های نظامی و جنگ سخت بیابند پس این وظیفه ماست که هوشیار و بیدار باشیم و از امنیت آسمان کشور عزیزمان ایران اسلامی با تمام توان و جان خود دفاع کنیم.

حجت الاسلام شیرودی رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر نیز ضمن عرض تبریک نهم ربیع الاول و آغاز ولایت امامت و زعامت حضرت ولی عصر (عج) گفت: یکی از مولفه‌های پدافند فرهنگی که از ادعیه وارده و سلام‌های خطاب به حضرت ولیعصر (عج) استفاده می‌شود موضوع عنصری ظهور یعنی امید است.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت اصلی و عمده انقلاب اسلامی و در ذیل آن نیرو‌های مسلح ایران سرافراز اسلامی به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران نگاه امید به آینده و تلاش سازنده در این مسیر است.

این مسئول بیان کرد: ما خود را در انقلاب اسلامی با باز تعریف بیانیه گام دوم انقلاب عناصری مقدمه ساز برای ایجاد امید حقیقی یعنی ظهور ولیعصر علیه السلام می‌بینیم و می‌دانیم و این عهد معهود ما در محضر باری تعالی و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار