رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس:

خوزستان سرزمین مشترک همه رزمندگان است

سردار بایرامی خوزستان را سرزمین مشترک همه رزمندگان دانست و گفت: اگر در دیگر استان ها توقع چاپ ده کتاب داشته باشیم این انتظار در خوزستان چند برابر است چون این جغرافیا لبریز از سوژه و بهانه‌هایی است که بتوان در مورد آن‌ها تولید محتوا کرد.
کد خبر: ۶۱۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ - 25September 2023

خوزستان سرزمین مشترک همه رزمندگان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آئین رونمایی از 120 کتاب دفاع مقدس استان خوزستان امروز با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شهرداری اهواز، صداوسیمای خوزستان و حوزه هنری استان در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد.

سردار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، خوزستان را سرزمین مشترک همه رزمندگان دانست و اظهار داشت: خوشحالم که در هفته دفاع مقدس مهمان اهالی پایتخت دفاع مقدس هستم.

وی به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: محقق شدن دستور فرماندهی کل قوا در باب صد برابر شدن فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس نیاز به عزم و اراده ای از جنس دفاع مقدس دارد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: اگر در دیگر استان ها توقع چاپ ده کتاب داشته باشیم این انتظار در خوزستان چند برابر است چون این جغرافیا لبریز از سوژه و بهانه‌هایی است که بتوان در مورد آن‌ها تولید محتوا کرد.

سردار بایرامی فعالیت چند سال اخیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان را رو به رشد دانست و یادآور شد: همانگونه که سردار مرادحاجتی اشاره کردند، در حوزه کودک و نوجوان باید آثار بیشتر و بهتری تولید و منتشر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار