فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

جمهوری اسلامی امروز در اوج شکوه و افتخار است

سردار «خرم‌دل» گفت: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هم از انقلاب، هم جمهوری اسلامی و هم تمامیت ارضی ما دفاع کردند که این مقام بسیار رفیعی است و به خاطر آن فداکاری‌ها و ایثارها، امروز در اوج شکوه و افتخار هستیم.
کد خبر: ۶۱۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ - 25September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در ویژه‌برنامه‌ گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: خصوصیت اصلی انقلاب اسلامی به جز حاکمیت دین، استقلال ما بود و هیچ کشوری در طول تاریخ سراغ ندارید که ذیل پرچم شرق یا غرب نبوده باشد اما ما در سال ۱۳۵۷ این پوشش را کنار زدیم و به استقلال رسیدیم و اگر این استقلال در جهان گسترش پیدا کند اثری از استکبار باقی نمی‌ماند و همین موضوع دلیل مقابله دنیای استکبار با جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی یک مردم‌سالاری دینی را در دنیا مطرح کرده، افزود: در چهارصد سال گذشته در هر برهه‌ای تکه‌ای از کشور ما جدا شده و تنها دوره‌ای که نتوانستند یک وجب از خاک ما را بگیرند جمهوری اسلامی بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هم از انقلاب، هم جمهوری اسلامی و هم تمامیت ارضی ما دفاع کردند که این مقام بسیار رفیعی است و به خاطر آن فداکاری‌ها و ایثارها، امروز در اوج شکوه و افتخار هستیم.

خرم‌دل بیان داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمن از هر وسیله‌ای برای توطئه علیه ما استفاده کرده است اما جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون شهدا با صلابت طی طریق می‌کند.

وی با اشاره به دستگیری چندین گروه تروریستی در استان در طی ماه‌های اخیر، ابراز داشت: دشمن بیکار ننشسته و از غفلت دیگران استفاده می‌کند اما در سراسر کشور به ویژه استان ما این توطئه‌ها خنثی شده و جمهوری اسلامی ایران با اقتدار رو به جلو حرکت می‌کند و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود ما در حال نزدیک شدن به اوج قله هستیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: امروز همه اعراب و دنیا متوجه شده‌اند اگر به جمهوری اسلامی تکیه کنند پیروزند و اگر به آمریکا تکیه کنند شکست می خورند که نمونه آن را در سوریه و عراق و یمن مشاهده کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار