استاندار کرمان:

تجربه هشت ساله دفاع مقدس باعث شد کسی جرات حمله نظامی به جمهوری اسلامی را پیدا نکند

«فداکار» گفت: تجربه هشت سال دفاع مقدس موجب شد تا امروزه کسی جرات حمله نظامی به جمهوری اسلامی را پیدا نکند و عملا کشور واکسینه شود.
کد خبر: ۶۱۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ - 25September 2023

تجربه هشت ساله دفاع مقدس باعث شده تا امروزه کسی جرات حمله نظامی به جمهوری اسلامی را پیدا نکند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «محمدمهدی فداکار» استاندار کرمان امروز درجمع خبرنگاران به‌ مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هر ساله یادآور حادثه بزرگی است که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و معاندان جمهوری اسلامی ایران بعد از دشمنی‌های مکرر همچون ترور، کودتا و تحریک گروه‌های تجزیه‌ طلب برای ساقط کردن انقلاب اسلامی به سراغ جنگ تحمیلی رفتند.

وی ادامه داد: با چراغ سبز دشمنان جمهوری اسلامی، صدام که زمینه‌های ذهنی برای جنگ را داشت حمله به جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرد؛ در‌حالی‌که هنوز ساختارهای کشور شکل نگرفته بود و نیروی نظامی و دفاعی آماده‌ای نداشتیم، اما با لطف الهی و همت مردم، خواست دشمنان جمهوری اسلامی محقق نشد.

استاندار کرمان گفت: نتیجه جنگ تحمیلی، عکس خواسته دشمن رقم خورد و تجربه هشت ساله دفاع مقدس موجب شد تا امروزه کسی جرات حمله نظامی به جمهوری اسلامی را پیدا نکند و عملا کشور واکسینه شود.

فداکار از تدارک برنامه‌های مفصل ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، گردهمایی سنگرسازان بی‌سنگر و بچه‌های مهندسی رزمی، دیدار با خانواده معظم شهدا در سراسر استان، مجموعه برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی یاد و خاطره سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و افزود: نقش شهید سلیمانی در طول جنگ تحمیلی و بعد از آن برقراری امنیت در جنوب کرمان و در ادامه حوزه مقاومت جهان اسلام، نقش بی‌بدیلی است و این توقع از استان است در این حوزه‌ها برنامه‌های مفصل‌تری داشته باشد که در‌حال برنامه‌ریزی است.

استاندار کرمان بیان کرد: کرمان به عنوان «پایتخت مقاومت جهان اسلام» نامگذاری شده و خبرهای کرمان برای دوست و دشمن دارای حساسیت بیشتری است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار