برگزاری مراسم صبحگاه مشترک بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان آبدانان

آئین صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور رحمانی فرماندار شهرستان آبدانان، و اعضای شورای تامین در محل گروه پدافند هوایی آبدانان برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱ - 25September 2023

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان آبدانانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور «محمد رحمانی »فرماندار شهرستان آبدانان،و اعضای شورای تامین در محل گروه پدافند هوایی آبدانان برگزار شد.

«رحمانی» فرماندار آبدانان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: یاد همه شهدا، رزمندگان و ایثارگران حاضر در جنگ هشت سال تحمیلی دشمنان انقلاب و ایران عزیزمان را گرامی می‌داریم و حماسه بزرگی را که ارتش، سپاه و نیرو‌های مردمی بسیج در جنگ هشت ساله رقم زدند را هرگز از یاد نخواهیم برد.

«رحمانی» با اشاره به توطئه های دشمنان این انقلاب اسلامی تاکید کرد: دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی و سیاسی می خواهد بین مردم و مسئولین شکاف ایجاد کند. این نقشه دشمن نیز با هوشیاری و بصیرت ملت با شکست مواجه خواهد شد چون انقلاب ما انقلاب دینی، مذهبی و مردمی است و همگان پای این انقلاب ایستاده اند.

سرهنگ «خدادادی» فرمانده گروه پدافند هوایی شهرستان آبدانان نیز در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته برای ملت ایران یک سند افتخار است و ما مدیون دوران جنگ تحمیلی هستیم.

سرهنگ« خدادادی» افزود: هرآنچه که امروز در نقاط مختلف کشور در عرصه بین الملل به آن افتخار می کنیم مرهون مجاهدت همه مردم عزیزمان به خصوص رزمندگان گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار