جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

شهدا با مجاهدت خود راه سعادت را برای ما باز کردند

«بهروز» گفت: شهدا با مجاهدت خود راه سعادت را برای ما باز کردند و ما امروز موظف هستیم در مسیر آن‌ها حرکت کنیم.
کد خبر: ۶۱۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ - 25September 2023

شهدا با مجاهدت خود راه سعادت را برای ما باز کردند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، امروز همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس «ناصر بهروز» جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با حضور در شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان از طرح‌های بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب بازدید کردند.
 
«ناصر بهروز» جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در شهرستان رودبار جنوب بمناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند است که دستاوردهای خوبی برای کشور برجای گذاشت و هم اینک نیز می‌توان به پشتوانه هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر درس پایداری و مقاومت و خوداتکایی گرفت و مقابل ظالمان و بدعهدی استکبار جهانی ایستاد.
 
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهدا با مجاهدت خود راه سعادت را برای ما باز کردند و ما امروز موظف هستیم در مسیر آن‌ها حرکت کنیم.
 
ناصر بهروز اقتدار امروز جمهوری اسلامی را نتیجه مجاهدت شهیدان و رهنمودهای امامین انقلاب دانست و افزود: در طول تاریخ انقلاب ثابت شده است که استفاده از تجارب دفاع مقدس سبب موفقیت و پیروزی می‌شود.
 
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهارکرد: سپاه ثارالله تمامی ظرفیت‌های خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با تبعیت از رهبر معظم انقلاب بکار بسته است.
 
 وی با اشاره به اینکه تلاش و نقطه قوت بسیج سازندگی سپاه در اجرای این پروژه‌ها به حداقل رساندن میزان اعتبارات با اجرای کیفی پروژه‌ها است، بیان کرد: آبرسانی به ۹۷ روستای شهرستان رودبار جنوب و جازموریان یکی از بزرگترین پروژه‌های در حال اجراست.
 
بهروز با بیان اینکه بسیج سازندگی تمام تلاش خود را در رفع محرومیت‌های روستاها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: شهرستان رودبار جنوب یکی از نقاط پایلوت خدمات آبرسانی است که روستاهای زیادی را در بر می‌گیرد، روستاهایی که چندین سال است با مشکل آب شرب مواجه هستند و یکی از آن‌ها روستای سیل زده کروچان است.
 
جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: از امتیازات و برکات فعالیت‌های جهادی در بحث محرومیت‌زدایی بسیج گروه‌های جهادی و تقلیل هزینه‌های ساخت پروژه‌هاست که باعث شده فراتر از حد تعیین شده خدمات به این مناطق ارائه شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار