نماینده ولی فقیه در مازندران:

معرفی آیت الله «کوهستانی» صداقت را در جامعه تقویت می‌کند

آیت الله «محمدی لائینی» ضمن ابراز خرسندی از نحوه برگزاری همایش، خواستار برطرف کردن ضعف‌های پیش همایش شد و گفت: آیت الله کوهستانی تجسم صداقت بود، خود به خود ترویج و معرفی شخصیت ایشان می‌تواند جریان صداقت را در جامعه تقویت کند.
کد خبر: ۶۱۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ - 25September 2023

معرفی آیت الله «کوهستانی» جریان صداقت را در جامعه تقویت می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه اعضای ستاد برگزاری همایش آیت الله کوهستانی، ضمن گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: در واقع این روز آغاز محرومیت بشر از فیض زیارت علنی و آزادانه حجت خدا بر روی زمین است که امیدواریم کلید ظهور هر چه زودتر زده شود و توفیق درک محضر آن حضرت و اقامه نظام عدل، قسط، دین، علم و معرفت در سراسر عالم و گیتی زده شود.

وی همچنین به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ضمن گرامیداشت شهدای اغتشاشات به‌خصوص شهید علی‌وردی که از افتخارات شهرستان بهشهر بودند، افزود: به راستی که آیت الله کوهستانی تجسم صداقت بودند، خود به خود ترویج و معرفی شخصیت ایشان می‌تواند جریان صداقت را در جامعه تقویت کند و نسل‌های آینده از این اسوه هم هویت بگیرند و هم درس زندگی بیاموزند.

آیت الله محمدی لائینی چگونه زیستن، در دنیا بودن، از دنیا بیرون نبودن، اما دل به دنیا نبستن همان جمع بین زندگی و زهد را هنر علمایی همچون آیت الله کوهستانی دانست و خاطرنشان کرد: این شخصیت به‌خاطر اخلاصش به‌شدت سعی داشت خودش را مکتوم نگه دارد، نه آثار مکتوب از ایشان در دست است و نه زندگی‌نامه آنچنانی.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن ابراز خرسندی از نحوه برگزاری همایش، خواستار برطرف کردن ضعف‌های پیش همایش شد و گفت: کسی که هم وزنه علمی و هم مقام و معرفتی داشته باشد و آیت الله کوهستانی را بشناسد باید در این همایش حضور داشته باشد و عصاره همه زحمات باید در جلسه پایانی خودش را نشان بدهد و باید به‌خوبی برگزار شود.

این همایش قرار است با سخنرانی آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام چهارشنبه ۱۲ مهر در دانشگاه علم و فناوری بهشهر برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار