در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: پیشرفت‌های امروز را مرهون شهدا هستیم/ در دفاع مقدس درس مقاومت و خودسازی آموختیم

چمران با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: امنیت، آرامش و پیشرفت‌های دیروز، امروز و آینده کشورمان را مرهون تلاش‌ها، ایثارگری‌ها و خون پاک شهیدان و از جان گذشتگی همه رزمندگان هستیم.
کد خبر: ۶۱۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ - 26September 2023

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: پیشرفت‌های دیروز، امروز و آینده را مرهون شهدا هستیم/ در دفاع مقدس درس مقاومت و خودسازی آموختیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در صد و هفتاد و نهمین جلسه شورا با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: صدام با حمایت ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با بمباران چندین شهر جنگ را علیه ما آغاز کردند.

چمران ادامه داد: ملت ایران به همراه نیروهای مسلح با مقاومت و دفاع جانانه دشمن را پس از هشت سال شکست دادند و تمامی نیروهای دشمن را از خاک کشورمان خارج کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: باید همواره تاکید کنیم که امنیت، آرامش و پیشرفت‌های دیروز، امروز و آینده کشورمان را مرهون تلاش‌ها، ایثارگری‌ها و خون پاک شهیدان و از جان گذشتگی همه رزمندگان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید قوی باشیم تا دشمن چشم طمع به ما نداشته باشد، گفت: اگر قوی نباشیم قطعا دشمنان به ما حمله خواهند کرد.

چمران خاطرنشان کرد: امروز یه لطف رهنمودهای حضرت امام که باید خودکفا باشیم و پیگیر‌های مستمر و عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر قدرت و قدرتمند شدن در منطقه و جهان گام‌های بلندی برداشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روز ۳۱ شهریور و رژه نیروهای مسلح اظهار داشت: در رژه نیروهای مسلح بخشی از توان دفاعی ما به نمایش گذاشته شد و آماده پاسخ به هرگونه تهدیدات هستیم و اگر دشمن قصد حمله به ما را داشته باشد قطعا اقدامات پیش‌دستانه خواهیم کرد.

وی گفت: ما در طول دفاع مقدس درس مقاومت، خودسازی درونی، روحی و روانی و آماده بودن برای دفاع را آموختیم.

چمران با گرامی‌داشت سالروز عملیات ثامن‌الائمه افزود: نیروهای ارتش و سپاه با وحدت در کنار نیروهای بسیجی از کمین‌های دشمن عبور کردند و محاصره آبادان را شکستند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها