معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران:

خدمات‌رسانی ۳۴۴۰ نیرو شهرداری تهران در اربعین حسینی/ ۱۷ هزارتن پسماند در اربعین جمع‌آوری شد

نظری گفت: ۱۷ هزار تن پسماند در ایام پیاده روی اربعین در مرزها و شهر‌های کشور عراق جمع آوری شد.
کد خبر: ۶۱۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ - 26September 2023

خدمات رسانی ۳۴۴۰ نیرو شهرداری تهران در اربعین حسینی/ ۱۷ هزارتن پسماند در اربعین جمع آوری شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «حسین نظری» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به حضور ۲۲ میلیون نفر در حماسه اربعین در عراق اشاره کرد و اظهار داشت: خدمتگزاران شهر همواره در مراسمات مختلف تلاش می‌کنند و زحمات آن‌ها کمتر دیده می‌شود و این تلاش جای تقدیر دارد و من همین جا از دوستان تشکر می‌کنم.

نظری ادامه داد: امسال شهرداران و اعضای شورا‌های شهر‌ها درخواست داشتند که با ما در حماسه اربعین همراه شوند و رویکرد تهران در این حماسه پررنگ‌تر بود، اما با این وجود تلاش شهرداران کلانشهر‌های دیگر نیز قابل تقدیر است.

معاون خدمات شهری شهردار تهران با بیان اینکه در ستاد مرکزی اربعین تصمیم گرفته شد، حکم کمیته خدمات شهری به سازمان شهردای‌ها سپرده شود، اما اصلاحات صورت گرفت و این مسئولیت مجدداً به شهرداری تهران واگذار شد، گفت: احکام برای شهرداران صادر شد و ساختار تنظیمی به گونه‌ای بود که خدمات دهی در دو بخش مرز‌های ورودی و خروجی انجام و پنج شهر عراق انجام شد.

وی افزود: سه هزار و ۴۴۰ نفر در مرز‌ها مستقر و ۶۴۰ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری و آتش نشانی در مرز‌ها حضور داشتند و شهرداری تهران در کربلا، نجف، طریق، کوفه، سامرا و. نیرو‌های خود را مستقر کرد و ۱۷ هزار و ۲۵۰ تن پسماند در ایام پیاده روی اربعین در مرز‌ها و شهر‌های کشور عراق جمع آوری شد.

نظری به موضوع حمل ونقل اشاره کرد و گفت: ۹۰۰ دستگاه اتوبوس از تهران و دیگر کلانشهر‌ها به مرز‌ها اعزام شدند و حمل‌ونقل متوفیان در عراق با همکاری جمعیت هلال احمر و سازمان بهشت زهرا (س) انجام و ۴۳ نفر از ۱۰۰ فوتی توسط این سازمان به سردخانه منتقل شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار