مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان:

رمز موفقیت رزمندگان دفاع مقدس ولایتمداری و تکلیف‌گرایی بود

حجت الاسلام «حسینی دیباجی» گفت: انقلاب نوپای ایران اسلامی در شرایطی توانست مقاومت و ایستادگی کند که در سخت‌ترین شرایط سیاسی، اقتصادی و امنیتی قرار داشت و رمز موفقیت این پیروزی در ایمان، ولایت مداری و تکلیف گرایی است.
کد خبر: ۶۱۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ - 26September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم روز سرباز با حضور حجت‌الاسلام «محسن حسینی دیباجی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان و جمعی فرماندهان و سربازان وظيفه نیروهای مسلح استان در سالن همایش‌های شهید سلیمانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در اين مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جهاد دری از درهای بهشت است كه خداوند متعال آن را بر روی اوليای خاص خود گشوده است و این موهبت الهی و دستاوردهای افتخار آمیز آن در دوران دفاع مقدس به روشنی مشهود است.

وی با اشاره به برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی ایران و توطئه‌های دشمنان در مقابله با این حرکت تمدن ساز افزود: انقلاب نوپای ایران اسلامی در شرایطی توانست مقاومت و ایستادگی کند که در سخت‌ترین شرایط سیاسی، اقتصادی و امنیتی قرار داشت و رمز موفقیت این پیروزی در ایمان، ولایت مداری و تکلیف گرایی است.

حجت الاسلام دیباجی با تاکید بر نقش مهم سربازان وظيفه در دستیابی به ایران قوی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی توفیق و افتخار پوشیدن لباس سربازی امام زمان (عج) نصیب شما جوانان شده و باید قدردان این لطف الهی باشیم تا در راه رسیدن به قله های عزت و اقتدار و دستیابی به ایران قوی، پایدار بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار