فرمانده سپاه میانه:

به برکت «دفاع مقدس» عمر جهان‌خواران به پایان رسیده است

سرهنگ «بیرامی» گفت: به برکت دفاع مقدس، پایان عمر طمع جهان‌خواران فرا رسیده است، از گسترش رژیم منحوس صهیونیستی جلوگیری شده، ایران الگویی از استکبارستیزی و پیشرفت در سایه اسلام و انقلاب شده است.
کد خبر: ۶۱۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ - 26September 2023

به برکت «دفاع مقدس» عمر جهان‌خواران به پایان رسیده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «محمد بیرامی» فرمانده سپاه میانه امروز (سه‌شنبه) در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی میانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: کار برای رضای الهی و خدمت به مردم مهمترین خصوصیات شهدا و موجب تقدس بخشی به امورات زندگی است که باید از از این سیره شهدا پیروی کرد.

وی بزرگترین مانع حرکت و عامل سقوط انسان را غفلت دانسته و با تشریح انواع غفلت، خطرناک‌ترین غفلت را غفلت از عفت دانست و ابراز کرد: در راه امر به معروف به تاسی از امام حسین علیه‌السلام برای برچیده شدن منکرات از جامعه تا پای جان خواهیم ایستاد.

فرمانده سپاه میانه ضمن تشریح دستاوردهای دفاع مقدس گفت: تفکر بسیجی یک ایدئولوژی کارآمد برای تبدیل شدن به الگویی بی بدیل در جهان شده است و افتخار فرماندهان نیروهای مسلح ما بسیجی بودن است و حضور ارزشمند بسیج در صحنه ها مایه مباهات و غرورآفرین است.

بیرامی اقتدار روزافزون قدرت و اقتدار کشور و جهان اسلام در منطقه و جهان را از دستاوردهای بین المللی دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: به برکت دفاع مقدس، پایان عمر طمع جهان‌خواران فرا رسیده است، از گسترش رژیم منحوس صهیونیستی جلوگیری شده، ایران الگویی از استکبارستیزی و پیشرفت در سایه اسلام و انقلاب شده و نقش وجایگاه سیاسی و بین المللی ایران در امنیت منطقه غیرقابل انکار است.

وی در پایان با اشاره به روند رو به رشد محبوبیت اسلام در جهان و روند رو به زوال استکبار و نابودی ترفندها و نقشه های آنان، آفرینش جلوه های زیبا و عاشقانه میلیون‌ها جوان در کاروان اربعین حسینی را نشانی آشکار از شکست راهبردهای دشمن دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها