فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر:

نیروی دریایی ارتش با اقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستاد

امیر دریادار «شفقت رودسری» گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توانمندی و اقتدار و با تجهیزات و تولیدات داخلی در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.
کد خبر: ۶۱۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ - 26September 2023

امروز نیروی دریایی ارتش با اقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستاده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر امروز در محفل خاطره گویی پیشکسوتان جهاد و مقاومت و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز را مرهون خون پاک شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس اتکاء ما به تجهیزات و امکانات نبود، افزود: رزمندگان اسلام با اتکاء به خداوند در مقابل استکبار جهانی تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و حماسه‌های بزرگی را رقم زدند.

امیر دریادار شفقت رودسری با بیان اینکه همه انسان‌های آزاده ید واحده بودند و از نهال نوپای انقلاب اسلامی دفاع کردند، گفت: امروز شاهد درخت تنومندی از انقلاب اسلامی هستیم که در منطقه و در جهان سرآمد است.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با اشاره به نقش نیرو‌های مسلح در دفاع مقدس و بیان اینکه امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توانمندی و اقتدار و با تجهیزات و تولیدات داخلی در مقابل استکبار جهانی ایستاده است، خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در برابر دشمن «از پا ننشستن» است و روز به روز بر تجهیزاتمان می‌افزاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها