نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

«ایمان» و «عشق» از مولفه‌های پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و دفاع از حرم به پشتوانه دو مولفه «ایمان» و «عشق» به پیروزی رسیدند.
کد خبر: ۶۱۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ - 26September 2023

«ایمان» و «عشق» دو مولفه پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در محفل خاطره گویی دفاع مقدس که با حضور پیشکسوتان جهاد و مقاومت به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهدا و بیان اینکه ایمان و عقیده و عشق به انسان انرژی مضاعف می‌دهد، اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و دفاع از حرم به پشتوانه این دو مولفه به پیروزی رسیدند.
وی افزود: دشمنان در جنگ ترکیبی این دو مولفه را مورد تهاجم قرار داده‌اند و باید بیدار و هوشیار باشیم.

آیت الله محمدی لائینی جلسه شنیدن نقد‌ها و مطالبات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس را ضروری دانست و با اشاره به اینکه نفوذی‌ها همواره در مقاطع مختلف به کشور صدمه زدند، خاطرنشان کرد: باید همیشه و در همه حال مراقب دشمنان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه فرماندهان، امیران، سرداران و رزمندگان با خانواده‌هایشان در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، بر لزوم تکریم از همسران و خانواده‌های رزمندگان تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها