با حضور جمعی از فرماندهان فراجا؛

مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور پایتخت برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور پایتخت با حضور مقامات، رؤسا و فرماندهان فراجا برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ - 26September 2023

مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور پایتخت برگزار شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور پایتخت امروز با حضور سردار «سیدکمال هادیان‌فر» رئیس پلیس راهور فراجا، سردار سیدتیمور حسینی جانشین پلیس راهور فراجا، سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه راهور فراجا، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و جمعی دیگر از فرماندهان، مقامات و رؤسا برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سردار محمدحسین حمیدی در تصدی ریاست پلیس راهور قدردانی و سرهنگ سیدابوالفضل موسوی‌پور به سمت ریاست پلیس راهور پایتخت منصوب شد.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در این مراسم نقش پلیس راهور تهران بزرگ را در مأموریت‌های سنگین انجام شده مهم ارزیابی کرد و با توجه به فداکاری‌های پلیس راهور از تلاش‌های سردار حمیدی تقدیر کرد و برای سرهنگ موسوی‌پور موفقیت در کسوت جدید را آرزو کرد.

همچنین سردار هادیانفر ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره کاهش تصادفات و دغدغه ایشان در این حوزه گفت: بحث شد آمدی و روان سازی ترافیک همیشه و همه جا در دستور کار پلیس قرار دارد و این چرخه در حال انجام است و گذشته از خدماتی مانند صدور گواهینامه و ... داریم، ۶۲ میلیون خدمت به شهروندان ارائه کرده‌ایم که بحث تصادفات و پیشگیری و کاهش آن جزء برنامه‌های اصلی و جدی پلیس راهور است.

احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران نیز به نمایندگی از استاندار تهران از زحمات کارکنان راهور که تلاش‌های بسیاری را در حوزه روان سازی ترافیک انجام داده و با عشق به هموطنان و همکاران خود قدم‌های بسیاری را برداشته اند قدردانی کرد.

گفتنی است، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی‌پور پیش از این ۴ سال جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت بوده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها