معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل:

دشمن با جنگ نرم درپی ضربه زدن به جوانان است

«قاسمیان» گفت: مهم‌ترین دفاع را در شرایط کنونی کشور دفاع فرهنگی دانست و افزود: دشمن تلاش می‌کند که با جنگ محتوایی و نرم، جوانان ما را به ورطه نابودی بکشاند.
کد خبر: ۶۱۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ - 26September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «رضا قاسمیان» معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل امروز (سه‌شنبه) در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه مهر و ماه با موضوع عفاف و حجاب که در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه ایده بسیار خوبی است و انتظار داریم که متولیان آن نقاط قوت و ضعف نمایشگاه را برای اطلاع دستگاه‌ها ثبت و ضبط کنند.

وی افزود: آگاهی از این نقاط ضعف به‌عنوان مواد اولیه برای تصمیمات بعدی لازم است و دستگاه‌های همراه و غیرهمراه برنامه نیز معرفی شود.

قاسمیان حجاب زن را آزادی از نگاه سنگین دیگران برشمرد و افزود: حجاب و عفاف مراقبت و پیشگیری از سقوط سنگین انسانیت به ورطه حیوانیت بوده و همچنین از تسلط گله‌داری جهانی جلوگیری می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد: دفاع مقدس ۴۵ سال است که ادامه دارد و هشت سال از آن دفاع از جغرافیای کشور بود و مابقی دفاع از حوزه فرهنگی و ارزش‌های اسلامی است.

قاسمیان ادامه داد: مهم‌ترین دفاع در عصر حاضر دفاع فرهنگی است و حمله در شرایط فعلی با ترویج بی‌حیایی و سبک زندگی و پوشش غربی انجام می‌شود تا ایران قدرت ماهوی و ایمانی و محتوایی خود را از دست بدهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند که با جنگ محتوایی و نرم، جوانان ما را به ورطه نابودی بکشاند، اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی چیزی شبیه دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار