رئیس امور اقشار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دفاع مقدس، محور انسجام و وحدت ملی ایرانیان است

سرهنگ پاسدار «قورزایی» گفت: دفاع مقدس، به عنوان یک سرمایه و شاخصه مهم اتحاد و یکپارچگی در جامعه اسلامی، محور انسجام و وحدت ملی ایرانیان محسوب می شود.
کد خبر: ۶۱۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ - 26September 2023

دفاع مقدس، محور انسجام و وحدت ملی ایرانیان استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «محمد قورزایی» رئیس امور اقشار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در اجلاسیه بسیج شهرستان تفتان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران فرصتی ارزشمند برای صیانت از ارزشهای والای اسلامی و انقلابی و دفاع از حقوق مردم مظلوم ایران و دنیا فراهم بوده و در هشت سال جنگ تحمیلی نیز با همبستگی و اتحاد مردم ایران در جبهه حق بر علیه باطل ابهت و شکوه نظام اسلامی ایران به دنیا نشان داده شد.

وی گفت: به برکت خون مطهر شهیدان و حضور مقتدرانه رزمندگان اسلام و نیروهای مردمی و بسیج مقتدر و نیروهای مسلح همدل و همسو با امام راحل در دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب اسلامی عزتمندی و پایداری نصیب ایران شد و هم اینک نیز با گذشت چند دهه از آن دوران و تداوم راه انقلاب شاهد درخشش کشورمان در ابعاد مختلف داخلی و خارجی هستیم.

«علیرضا شهنوازان» فرماندار تفتان نیز گفت: دولت مردمی حجت‌الاسلام رییسی در حوزه های مختلف به موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده که در سالهای آتی نتیجه و ثمره آن به خوبی نمایان خواهد شد و هم اینک نیز بخشی از آنها قابل لمس است که شاخصه مهم آن حضور مقتدرانه رییس‌جمهور و هییت همراه ایشان در مجمع عمومی سازمان ملل و دفاع شجاعانه از حریم اسلام و انقلاب است.

سرهنگ پاسدار «مهدی قویدل حیدری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان نیز گفت: سپاه و دولت مردمی در کنار هم به عزت ایران سربلند می اندیشند و جای خوشحالی هست که مردم بزرگ ایران نیز در حمایت و پشتیبانی از مقام معظم رهبری و دولتمردان با سپاه همگام و همسو هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار