معاون هماهنگ‌کننده سپاه کرمانشاه خبر داد؛

برپایی نمایشگاه «آسمان اقتدار» در کرمانشاه

سرهنگ «بهشتی» از برپایی نمایشگاه «آسمان اقتدار» در نمایشگاه دائمی پارک شاهد کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ - 26September 2023

برپایی نمایشگاه «آسمان اقتدار» در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «سعید بهشتی» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در نشست خبری برگزاری نمایشگاه صنعت دفاعی که در محل نمایشگاه‌های دائمی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه تحت عنوان نمایشگاه آسمان اقتدار برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه برپا می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: این نمایشگاه همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به انقلاب به میدان آمدند و با سه هدف آسیب به انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و تجزیه ایران وارد عمل شدند اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های آنان شکست خورد.

سرهنگ بهشتی با بیان اینکه کشورمان در دفاع مقدس از ۴۶ کشور اسیر داشت، گفت: آمریکا و شوروی کمک‌های مالی، تجهیزاتی، تسلیحاتی، اطلاعاتی و تاکتیکی را به رژیم بعث عراق در طول جنگ هشت ساله انجام دادند اما مردم با جان و مال خود از هویت انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی ادامه داد: اولین دستاورد دفاع مقدس و پیشرفت صنعت دفاعی برای کشور تضمین امنیت ایران اسلامی بود و امروز دیگر گزینه نظامی نه تنها روی میز قرار ندارد بلکه دشمن به آن فکر هم نمی‌کند زیرا قدرت بازدارندگی کشور به اوج خود رسیده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: بعد از ترور شهید سلیمانی دشمن ۵۲ نقطه کشور را تهدید به حمله موشکی کرد اما در عوض پایگاه عین الاسد مورد تهاجم قرار گرفت و دشمن نتوانست کاری انجام دهد و کلام امام راحل (ره) مبنی بر اینکه آمریکا نمی‌تواند غلطی بکند، تحقق یافت. بهشتی گفت: خودباوری، روحیه بسیجی، کار جهادی، امید به آینده، استفاده از جوانان و پذیرفتن خطرات سبب پیشرفت کشور به ویژه در حوزه صنعت دفاعی شد و روز به روز بر توان دفاعی کشور افزود می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت دفاعی بخشی از تجهیزات در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد و تجهیزات موشکی، پهپادی، پدافندی به نمایش گذاشته خواهد شد که می‌توان سامانه پدافندی سوم خرداد و پهپاد شاهد ۱۳۶ اشاره کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: فرمانده سنتکام قبل‌ها گفته بود از پیشرفت موشکی ایران هراس داریم اما امروز می‌گوید علاوه بر موشک آسمان نیز به واسطه پهپادهای ایرانی از ما گرفته شده است.

سرهنگ بهشتی عنوان کرد: افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های صنعت دفاعی فردا چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی افتتاح و هر روز از ساعت ۱۵ الی ۲۰ بازید برای عموم تا تاریخ ۲۰ مهر آزاد خواهد بود.

وی اضافه کرد: در نوبت صبح نیز بازدیدهایی را برای اقشار مختلف مردم برنامه ریزی کرده‌ایم و در کنار نمایشگاه اقدامات فرهنگی نیز تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار