مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

تلاش برای شادمانی مردم خوزستان کاری بزرگ و جهاد گونه است

سردار مرادحاجتی تلاش برای شادمانی مردم خوزستان را کاری بزرگ و یک جهاد دانست و گفت: شما باعث خوشحالی خیلی از مردم می‌شوید پس قدردان شما هستیم.
کد خبر: ۶۱۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲ - 26September 2023

تلاش برای شادمانی مردم خوزستان کاری بزرگ و جهاد گونه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آیین تجلیل از پرسنل ایثارگر، جانباز و خانواده معظم شهدای شاغل در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این باشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که به همت واحد روابط عمومی، بسیج و شورای فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد، «حمیدرضا شعبانی» مدیرعامل باشگاه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس، رزمندگان و خانواده شهدای دوران دفاع مقدس را یک وظیفه انسانی و ملی دانست و به نیابت از طرف کلیه اعضای باشگاه حضور سردار حاجتی را در جمع فولادی ها خیر مقدم گفت.

در ادامه سردار مراد حاجتی اظهار داشت: بسیار خشنودم که برای نخستین بار و در این ایام ارزشمند در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان حضور دارم.

وی ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل باشگاه، حمایت مدیران فولاد و کارکنان شاغل در باشگاه، نقش آنان در حمایت از تیم فولاد خوزستان را به عنوان یکی از نمایندگان مردم استان خوزستان در ورزش پرطرفدار فوتبال ارزشمند دانست و افزود: همه شما زحمت می‌کشید تا ۱۱ بازیکن رزمنده با پیراهن فولاد خوزستان به عنوان نماینده این خطه عزیز در رقابت‌های فوتبال حضور داشته باشند و برای مردم خوزستان در رقابت های داخلی و بین المللی آبروداری کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تلاش برای شادمانی مردم خوزستان را کاری بزرگ و یک جهاد دانست و یادآور شد: شما باعث خوشحالی خیلی از مردم می‌شوید پس قدردان شما هستیم.

سردار حاجتی در ادامه این مراسم به بیان نکاتی در خصوص جنگ تحمیلی رژیم بعثی علیه ایران اسلامی و ایستادگی آن روزهای مردم خوزستان برابر ابر قدرت‌های جهان پرداخت و اقتدار و عزت امروز کشورمان را مرهون فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) و از خودگذشتگی مجاهدان در دوران دفاع مقدس دانست.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا و رشادت مردم ایران در دفاع مقدس، امروز به جایگاهی بالا در اقتدار دست یافته‌ایم، متذکر شد: هرچند معتقدیم کاستی هایی در بحث اقتصادی وجود دارد، اما ایستادگی و قدرت امروز ایران و جلوه‌های اقتداری همچون پاسخ قاطع و موشک باران پایگاه عین الاسد ایالات متحده در استان انبار عراق، دستیابی به پهپاد آرکیو ۱۷۰ آمریکا در خاک ایران و ساقط کردن هواپیمای بدون سرنشین RQ-4 گلوبال هاوک را شاید در گذشته کمتر کارشناسی متصور بود که ما به آن برسیم و این تنها گوشه ای از اقتدار نظامی ایران است.

سردار مرادحاجتی همچنین با گریزی دیگر به موضوع فوتبال، گفت: بچه هایی که به صورت حرفه ای در تیم فوتبال بازی می‌کنند باید نیم نگاهی هم به زندگی شهدا و رزمنده‌ها داشته باشند و مانند آنان برای خوزستان ایستادگی و ازخودگذشتگی کنند. اینجا پایتخت دفاع مقدس است، شما باید بجنگید تا پرچم خوزستان در فوتبال بالا باشد. کُرد، بلوچ و مشهدی ها و همه ایران برای خوزستان جنگیدند، پس ما هم باید برای دفاع از خوزستان برترین بازی ها را به نمایش بگذاریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: در فوتبال منیّت و خودخواهی نباید وجود داشته باشد، همه تیم‌های فوتبال از صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان؛ فولاد و نفت مسجدسلیمان همه باید برای خشنودی مردم و موفقیت خوزستان مایه بگذارند.

در پایان این مراسم فرهنگی با اهدای لوح تقدیر و هدیه از هشت نفر از پرسنل رزمنده، جانباز و عضو خانواده شهدا در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار