در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی: شکوفایی استعداد جوانان از ثمرات دفاع مقدس است

سرهنگ «فلاحی» با اشاره به اینکه بسیاری از استعدادهای نهفته در جوانان در دوران دفاع مقدس کشف و به شکوفایی رسید، گفت: اوج صلابت، ایثار، ولایت‌پذیری و مقاومت در دوران دفاع مقدس رخ داد و همه باید قدردان این انقلاب اسلامی باشیم.
کد خبر: ۶۱۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ - 27September 2023

شكوفايي استعداد جوانان از ثمرات دفاع مقدس است/ مجاهدت رزمندگان نقشه دشمنان را نقش بر آب کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی سه‌شنبه شب در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در روستای چهکند روشناوند بیرجند، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: دشمنان برای دستیابی به منافع مهم اقتصادی و نظامی کشور، جنگ تحمیلی را راه انداختند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمن در جنگ هشت ساله سقوط و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود، بیان داشت: دنیای استکبار متصور بود که با شروع جنگ می‌تواند بخشی از سرزمین ما را اشتغال کند و آن‌ها گمان می‌کردند که آن وحدت و انسجامی که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمده با این وقوع جنگ از بین خواهد رفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی افزود: کشورهای شرق و غرب دنیا با حمایت‌های بی‌سابقه خود از رژیم بعث عراق و تجهیز کردن آن با به روزترین جنگ افزارهای نظامی می‌خواستند انقلاب اسلامی را در چند روز از بین ببرند اما در مقابل با مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و رهنمودهای امام راحل، تمامی نقش‌های دشمنان انقلاب اسلامی خنثی شد.

سرهنگ فلاحی با تأکید بر اینکه ملت ایران برای دفاع از مکتب، دین، کشور و تمامیت ارضی کشور ایثار و فداکاری کردند و توانستند در مقابل دنیای استکبار ایستادگی و مقاومت کنند، تبیین کرد: رزمندگان اسلام در راه اعتلای اسلام جانفشانی کرده و برای استقلال میهن اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند.

وی مطرح کرد: خودباوری و توجه به مردم همواره مورد تأکید امام خمینی(ره) بوده و در دوران دفاع مقدس نیز به این مهم اصرار ورزیدند و به مسئولان تأکید کردند اگر مردم را با خود و پشت سر خود داشته باشند، پیروزی نصیبشان خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیاری از استعدادهای نهفته در جوانان در دوران دفاع مقدس کشف و به شکوفایی رسید، افزود: اوج صلابت، ایثار، ولایت‌پذیری و مقاومت در دوران دفاع مقدس رخ داد و همه باید قدردان این انقلاب اسلامی باشیم.

سرهنگ فلاحی با تأکید بر اینکه تمامی اقشار مختلف مردم به‌خصوص بانوان در مجهز کردن رزمندگان در جهت دفاع از میهن اسلامی نقش بسیار به‌سزایی داشتند، مطرح کرد: به رغم شعارهای دشمنان و بدخواهان نظام، جمهوری اسلامی بالاترین ارزش را برای زنان قائل است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌‌های ايران اسلامی در طول چهل سال پس از انقلاب اسلامی در سایه مقاومت به‌دست آمده است، بیان داشت: درخت انقلاب اسلامی برای مستحکم‌تر و تنومندتر شدن نیازمند آبیاری است که در همین راستا همه روزه شاهد شهادت جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی مردم را بهترین و بزرگ‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید قدر این مردم را بدانیم و خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سرهنگ فلاحی به انتخابات پیش رو نیز اشاره و با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال کرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات است، خاظرنشان کرد: ملت ایران در دفاع مقدس به دنیا اثبات کرد که در هر شرایطی به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند است و از آن دفاع می‌کند و با حضور حماسی خود در انتخابات نیز به این مهم جامه عمل خواهند پوشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار