فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

رشادت جوانان و شهدا در دوران دفاع مقدس به عنوان سنبل ایستادگی و مقاومت است

سردار «جاویدان» هفته دفاع مقدس را آینه استقلال ملت‌های آزادی خواه منطقه دانست و گفت: رشادت جوانان و شهدای کشور عزیزمان در دوران دفاع مقدس به عنوان سنبل ایستادگی و مقاومت است.
کد خبر: ۶۱۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ - 27September 2023

رشادت جوانان و شهدای کشور عزیزمان در دوران دفاع مقدس به عنوان سنبل ایستادگی و مقاومت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان هرمزگان در مراسمی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس با سلام و درود بر ارواح مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس که با نثار خون‌های پاک خود در راه این انقلاب، درس آزادگی و از خود گذشتگی را برای تمامی جهانیان به یادگار گذاشتند، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس آینه استقلال ملت‌های آزادی خواه منطقه است و بزرگداشت چنین ایامی هر ساله جان دوباره‌ای به تاریخ مقاومت ملت‌های آزادی خواه می‌بخشد.

وی افزود: رشادت جوانان و شهدای کشور عزیزمان را می‌توان به عنوان سنبل ایستادگی و مقاومت ثبت کرده و آن را درسی بزرگ در مکتب مقاومت کشورهای آزادی خواه دانست.

این مسئول ابراز داشت: هشت سال استقامت و ایستادگی در برابر تجاوز دشمنان تا به دندان مسلح آن هم با اتکا به نیروی ایمان جوانان پاک، سندی ماندگار در تاریخ شده و باید هر سال پر‌شورتر از گذشته یاد آن از خودگذشتگی‌ها را گرامی‌داشت و آن را به نسل های بعد به بهترین شکل انتقال داد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: همه ما باید افتخار کنیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی اولا نفس می‌کشیم و تحت تعلیمات و هدایت و رهبری نایب امام عصر (عج) داریم اجرای مأموریت می کنیم و این یک توفیق بسیار ارزشمندی است که بایستی قدر آن را به خوبی بدانیم.

سردار جاویدان تصریح کرد: صدام حسین دیکتاتور و ملعون عراق حاکمیت بر خوزستان و اروند که به عنوان هدف حداقلی برای خودش ترسیم می کرد در 31 شهریور در یک برنامه تلویزیونی قرارداد 1975 الجزایر را پاره کرد و دستور حمله به جمهوری اسلامی را داد و از زمین و هوا و با تجهیزات پیشرفته و نابرابر کشور مارا مورد تهاجم قرار داد اما رزمندگان ولایی و ایمانی ما برای اینکه کشور به دست دشمن نیوفتد در آن شرایط بسیار سخت با دستان خالی جانانه دفاع کردند که در سطح دنیا خیلی‌ها جمهوری اسلامی را نمی شناختند اما این جنگ نابرابر باعث شد جمهوری اسلامی به خوبی شناخته شود و کارآمدی آن به اثبات برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار