در جمع مردم آبادان مطرح شد؛

معاون پارلمانی رئیس جمهور: اقتدار ایران در میدان دیپلماسی دشمن را وادار به مذاکره کرده است

حسینی گفت:خاموش شدن فتنه در کشور باعث شد تا آمریکا که مشوق صدام در جنگ و حامی فتنه گران بود وادار به مبادله زندانی شود.
کد خبر: ۶۱۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ - 27September 2023

معاون پارلمانی رئیس جمهور:  اقتدار ایران در میدان دیپلماسی دشمن را وادار به مذاکره کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سید «محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نظامی و انتظامی به مناسبت پنج مهر سالروز عملیات شکست حصر آبادان اظهار داشت: امروز مردم ایران اسلامی سربلند و سرافراز هستند که به‌واسطه اقتدار و عزت آفرین نیروهای مسلح کسی جرات تجاوز به کشور را نداشته باشد.

وی افزود: توانمندی نیروهای مسلح کشور به حدی است که پهپاد رادارگریز دشمن را در آسمان کشور سرنگون می‌کند و روز به روز بر توان رزمی و دفاعی آنها افزوده می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: اگر در پاییز سال گذشته با حمایت منافقین و برخی گروه‌های معاند و تجزیه طلب شاهد برخی اغتشاشات بودیم اما سرنوشت آنها امروز دربه‌در شدن در آلبانی است و علاوه بر این نیز نیروهای تجزیه طلب از مرزهای اقلیم کردستان دور شده‌اند.

حسینی گفت:خاموش شدن فتنه در کشور باعث شد تا آمریکا که مشوق صدام در جنگ و حامی فتنه گران بود وادار به مبادله زندانی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقاومت مردم آبادان در روزهای سخت یک سال محاصره و جنگ تحمیلی افزود: در ایام محاصره کامل، مردم مقاومت کردند و نگذاشتند شهر توسط دشمن بعثی اشغال شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور فرمان راهبردی امام خمینی(ره) در شکست حصر آبادان را مبدا تحول در جنگ تحمیلی دانست و یادآور شد: روز پنجم مهر یک روز تاریخی است که مبدایی شد برای پیروزی بعدی و تحولی را در جنگ ایجاد کرد و فتوحات بزرگتری در جنگ تحمیلی مثل آزاد سازی خرمشهر را رقم زد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار