مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

بانک‌ها در ارائه تسهیلات به ایثارگران کوتاهی نکنند

«سرهنگی» با تاکید بر ضرورت افزایش خدمات رسانی به خانواده‌های تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: بانک‌ها باید تسهیلات ارائه شده به خانواده‌ شهدا، جانبازان و ایثارگران در سرزمین اصلی را در منطقه آزاد کیش نیز ارائه کنند.
کد خبر: ۶۱۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ - 27September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «رحیم سرهنگی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با تعدادی از جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا، اظهار داشت: کوتاهی بانک‌های جزیره کیش در ارائه تسهیلات مصوب سرزمین اصلی برای ایثارگران این منطقه به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی با تاکید بر اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در جزیره کیش باید طبق قانون سریعا در دستور کار قرار گیرد، افزود: عدم رفع مشکلات ایثارگران پذیرفتنی نیست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از آغاز برنامه ریزی برای صدور کارت منزلت برای کیشوندان ایثارگر خبر داد و ادامه داد: خدمات ویژه‌ای در قالب این طرح برای افراد تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه می‌شود.

وی از طرح فعالیت جانبازان و ایثارگران دغدغه مند، تحت عنوان یک تعاونی در جزیره کیش حمایت کرد.

«سرهنگی» با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی جانبازان و ایثارگران در این نشست، بیان کرد: برخی‌ها اینگونه القا می‌کنند که ایثارگران از شرایط خاصی بهره مند هستند، اما آنگونه که در همین جلسه می‌بینید، اکثر آنان نه تنها مستاجر هستند، بلکه حتی در بسیاری از شرایط، قائل به استفاده از امتیازات قانونی خود نبوده‌اند.

این مسئول ادامه داد: امنیت امروز کشور را مرهون جانفشانی‌های‌ شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم؛ برای خدمت رسانی به این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم نکرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار