فرمانده گروه 422 مهندسی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب:

اهمیت امروز سنگر رسانه کمتر از خاکریز دیروز نیست

سرهنگ فرقانی گفت: اهمیت سنگر رسانه کمتر از خاکریز دیروز نیست چون در آن زمان ما در جنگ سخت از مرزها و کیان مملکت و انقلاب دفاع کردیم و امروزه شما از آرمان ‌‌ها، ایده‌ها و تفکرات نسل امروز در مقابل هجمه‌های اینترنتی دفاع می‌کنید.
کد خبر: ۶۱۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ - 27September 2023

اهمیت امروز سنگر رسانه کمتر از خاکریز دیروز نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت هفته دفاع مقدس «سید حسین فرقانی» فرمانده گروه 422 مهندسی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان از تحریریه و بخش رسانه‌های مکتوب این خبرگزاری بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت به رزمندگان خط مقدم نبرد رسانه‌ای در استان اظهار داشت: کاری که رزمندگان در طول 8 سال جنگ تحمیلی انجام دادند شما امروزه در سنگر جنگ نرم انجام می‌دهید.

سرهنگ فرقانی افزود: اهمیت سنگر رسانه کمتر از خاکریز دیروز نیست چون در آن زمان ما در جنگ سخت از مرزها و کیان مملکت و انقلاب دفاع کردیم و امروزه شما از آرمان ‌‌ها، ایده‌ها و تفکرات نسل امروز در مقابل هجمه‌های اینترنتی دفاع می‌کنید.

فرمانده گروه 422 مهندسی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب گفت: خرسندم که امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس ارتباط بیشتر و بهتر مجموعه خود را با این رسانه ارزشی برقرار کرده و قول می‌دهم بنا به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه هنرمندانه فعالیت‌ها به مردم، از این ظرفیت بهره برده و مردم عزیز پایتخت دفاع مقدس را در جریان خدمات فرزندان‌شان در ارتش مقتذر قرار دهم.

در پایان این بازدید، «هوشنگ نوبخت» نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان گزارشی از شیوه فعالیت خبرگزاری استان و نمودار ارتش در سامانه ملی دفاع مقدس و مقاومت ارائه داد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار