فرمانده سپاه عاشورا:

در دفاع مقدس اجازه تصرف یک وجب خاک کشورمان به دشمن داده نشد

سردار «عباسقلی‌زاده» گفت: در طول ۲۰۰ سال گذشته با قراردادهای ننگین مختلف گوشه گوشه این مرز و بوم توسط استعمار جهانی اشغال شد اما در دفاع مقدس اجازه تصرف حتی یک وجب نیز به دشمن داده نشد.
کد خبر: ۶۱۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ - 27September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا امروز (چهارشنبه) در همایش رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان مراغه به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت اجر و مزد شهادت را گرفته اند، اظهار داشت: رزمندگان و پیشکسوتان ما راه شهدا را ادامه می دهند و با همان روحیه انقلابی و جهادی هر جا که نظام نیاز داشته به یاری کشور آمده اند.

وی ادامه داد: حتی شهدا نیز حسرت این را می‌خورند که ای کاش بودند و امروز و در این شرایط حساس به نظام‌ انقلاب خدمت می کردند.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: رزمندگان ما با دست خالی، در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان برسد.

سردار عباسقلی زاده در پایان خاطرنشان ساخت: در طول ۲۰۰ سال گذشته با قراردادهای ننگین مختلف گوشه گوشه این مرز و بوم توسط استعمار جهانی اشغال شد اما در دفاع مقدس اجازه تصرف حتی یک وجب نیز به دشمن داده نشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها