همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

اجتماع یک هزار نفری جوانان عاشورایی زرین دشت در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب

به مناسبت هفته دفاع مقدساجتماع جوانان عاشورایی نقش آفرین در گام دوم انقلاب شهرستان زرین دشت با حضور یک هزارنفر از جوانان بسیجی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ - 27September 2023

اجتماع یک هزار نفری جوانان عاشورایی زرین دشت در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «عبدالله مستقیمی» فرمانده مقاومت بسیج و سپاه ناحیه زرین دشت در این گردهمایی با تاکید بر اینکه از حدود ۲۰۰ سال گذشته تا قبل از وقوع انقلاب اسلامی در تمام حوادث پیش آمده، خاک و امتیازات بسیاری از دست داده‌ایم، اظهارداشت: بعد از پیروزی انقلاب خصوصاً در دوران پرافتخار دفاع مقدس به دلیل جانفشانی رزمندگان و ایثارگران و شهدای گرانقدر هر روز بر عزت و عظمت ایران اسلامی افزوده شده است.

سرهنگ عبدالله مستقیمی با بیان اینکه ما دین خدا را یاری و خدا هم ما را یاری کرد،یادآور شد: در طول بحران‌های مختلف که در سال‌های بعد از انقلاب اتفاق افتاد، پرتکرارترین ‌آیه ای که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره داشته‌اند، آیه نصرت الهی است که نزدیک به ۷۰ بار تکرار نموده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از این به بعد هم همینطور است اگر با یاری دین خدا و تبعیت  از رهبری در برابر مشکلات مقاومت کنیم  قطعاً خدا هم ما را یاری خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت با اشاره به اینکه مشکل اصلی امپراتوری عثمانی با ۶ قرن حکومت نداشتن رهبر و عدم تبعیت از ولی فقیه بوده است، عنوان کرد: انقلاب ما در دوران دفاع مقدس دقیقاً نقطه مقابل این موضوع بود و به دلیل سابقه دینی رزمندگان و پیروی از فرامین امام، نصرت خدا نصیب گردید و دستاوردهای بزرگی حاصل شد.

مستقیمی با ذکر این نکته که دستاوردهایی انقلاب، نظام و مردم به برکت مجاهدت ایثارگران است، ابراز کرد: همین دستاوردها سبب شده تا مرزهای گفتمانی ما روز به روز در حال گسترش باشد و مقاومت در سراسر عالم جا بیفتد.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت ضمن ابراز خرسندی از  اقدامات مردم ایران که الگوی دیگر ملت‌ها شده است،تصریح کرد: همین یکپارچگی دولتهای اسلامی  فریاد آمریکایی‌ها را بلند کرده است، چرا که ما هرجا با دشمن جنگیده‌ایم، بزرگ شده‌ایم.

وی اضافه کرد: ما بدون دفاع مقدس نمی‌توانستیم در برابر آمریکای امروز دوام بیاوریم و به نظر لازم است تا با شیوه دفاع مقدس جنگ اقتصادی علیه کشور را مدیریت کنیم. 

مستقیمی گفت: قطعاً دشمنان حسرت ساقط کردن نظام اسلامی و تضعیف کشورهای مقاومت را به گور خواهند برد و همه جوانان زوال اسرائیل و تمدن منحط آمریکا را به لطف الهی خواهند دید چرا که آینده بسیار بسیار روشن است.

نقش غیر قابل انکار ایران در نظم نوین جهانی

در ادامه امام جمعه زرین دشت نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به توطئه های دشمنان در فضای مجازی و حقیقی بیان دشت: دشمن با تاکتیک های جنگ نرم فکر جوانان و نوجوان ما تغییر داد و با هویت بخشی کاذب جوانان در تلاش است تا جوانان ایران‌اسلامی را منفعل نشان دهد.

حجت الاسلام غلامرضا دروند پور ابراز کرد: دشمنان به خوبی میدانند که ایران اسلامی در نظم نوین جهانی نقش مهم و غیر قابل انکاری دارد و به همین جهت با هزاران برنامه رسانه ای و تبلیغی در تلاش هستند تا جوانان ما و این انقلاب را منزوی کند ، اما نمیدانند که درخت این انقلاب روز به روز تنومندتر میشود.

خطیب جمعه زرین دشت تاکید کرد: کشور عزیز اسلامیمان در این قطب بندی جهانی نقش اساسی دارد و در این فتنه هایی که در سال گذشته اتفاق افتاد، دشمنان بدانند که هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.

در پایان این گردهمایی از جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب، فرماندهان بسیج و جمعی از بسیجیان اصناف و اقشار شهرستان زرین دشت تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار