فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

همه ابرقدرت‌ها در هشت سال دفاع مقدس از صدام حمایت می‌کردند

سردار «کرمی» گفت: در هشت سال دفاع مقدس همه ابرقدرت‌ها از صدام حمایت می‌کردند.
کد خبر: ۶۱۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ - 27September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در مراسم جشن بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب استان زنجان اظهار داشت: امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد چراکه خرمشهر آزادشدنی نبود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ۶۰ هزار نیروی دشمن انگشت به ماشه آماده جنگ بودند، عنوان کرد: اما ایران با آمار بالای شهدا و اسرا خرمشهر را فتح کرد.

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر تنها فتح یک شهر نبود بلکه انگار فتح کاخ سفید بود، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس همه ابرقدرت‌ها از صدام حمایت می‌کردند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس جونان از اسلام، انقلاب و آرمان‌های اسلامی و این ملت امام زمانی؛ دفاع کردند، اضافه کرد: با اینکه در بسیاری از عملیات‌ها توپ، تانک و تفنگ در دسترس رزمندگان نبود اما ایمان، اعتقاد، باورهای دینی، روحیه شهادت بود که سرنوشت این ملت و جنگ را مشخص می‌کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امام فرمودند ما در جنگ ابهت آمریکا را در هم شکستیم، اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردیم می‌توانیم به روی پای خود بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها