فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد:

عقبه اعتقادی رزمندگان منجر به پیروزی جنگ تحمیلی شد/ به‌زودی قله را فتح خواهیم کرد

سردا «فتوحی» گفت: آمریکا پس از جنگ روش‌های تحقیقاتی خود را جمع کرد تا بتواند متوجه شود که چه چیزی سبب شکست آمریکا و عراق در جنگ هشت ساله بود و آن‌ها به این نتیجه رسیدند که عقبه اعتقادی رزمندگان رمز پیروزی جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بوده است.
کد خبر: ۶۱۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ - 27September 2023

عقبه اعتقادی رزمندگان منجر به پیروزی جنگ تحمیلی شد/ به‌زودی قله را فتح خواهیم کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «اکبر فتوحی» فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد در همایش رزمندگان دفاع مقدس شهر طبس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای جنگ تحمیلی، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرد که کسی توان جنگیدن با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه آنچه باعث پیروزی و توفیق مردم ایران، رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شد پیوند با عاشورا و کربلا بود، بیان داشت: همان جلوه‌های زیبایی که در کربلا شنیده بودیم همان جلوه‌ها را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد تبیین کرد: آمریکا پس از جنگ روش‌های تحقیقاتی خود را جمع کرد تا بتواند متوجه شود که چه چیزی سبب شکست آمریکا و عراق در جنگ هشت ساله بود و آن‌ها به این نتیجه رسیدند که عقبه اعتقادی رزمندگان رمز پیروزی جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

سردار فتوحی با اشاره به اینکه اسناد حمایت بزرگترین قدرت‌های نظامی جهان از رژیم بعث عراق برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی ایران موجود است، ادامه داد: دشمن گمان می‌کرد که می‌تواند در یک هفته ایران را فتح کرده و به تهران دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه مردم ایران پای کار آمده و با کمترین امکانات در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند به گونه‌ای که در نقاط مختلف دشمن زمین‌گیر می‌شد، افزود: به دلیل کمبودهایی که در آن زمان وجود داشت و عدم امکان ورود تجهیزات نظامی از خارج کشور، ما توانستیم با اتکا به توان داخلی، نیاز خود را برطرف و ادوات مورد نیاز کشور را خودمان تولید کنیم.

فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد با تأکید بر اینکه توان دفاع نظامی جمهوری اسلامی ایران هر روز قوی‌تر از قبل می‌شود، گفت: استبکار جهانی به خوبی این موضوع را باید بداند که نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و بسیج با تمام توان و اعتقاد راسخ خود بر حفاظت از انقلاب اسلامی ایران و پشتیبانی از ولایت فقیه راه خود را ادامه می‌دهد.

سردار فتوحی به راه‌اندازی داعش و نقشه‌های دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان داعش را راه انداختند تا پس از گرفتن شش کشور، ایران را بگیرند ولی زکاوت رهبر معظم انقلاب اسلامی به کمک «حاج قاسم» باعث شد تا جبهه مقاومت در منطقه راه بیفتد.

وی تبیین کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس از پیر و جوان و زن و مرد ما پا به میدان گذاشتند و با دشمنان اسلام مبارزه و این کشور را از اسارت و استعمار حفاظت کردند و پس از دفاع مقدس نیز استکبار به وسیله‌های مختلف سعی بر ابراز دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی ایران و براندازی این نظام اسلامی دارد.

فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد با تأکید بر اینکه ما نزدیک قله‌ایم و به‌زودی قله را فتح خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان یک وظیفه بزرگ است که باید همواره نسبت به آن حساس بوده و برای عمل به وظایف انقلابی و دینی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها