مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

حضور روزانه بیش از پانصد دانش آموز و دانشجو در موزه جنگ خرمشهر

سرهنگ پوربچاری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اعلام خبر حضور روزانه بیش از پانصد دانش آموز و دانشجو از سراسر خرمشهر در موزه جنگ خرمشهر گفت: طی چند وقت اخیر شاهد حضور کاروان‌های مختلف دانش آموزی و دانشجویی از خرمشهر و دیگر نقاط استان هستیم.
کد خبر: ۶۱۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۰ - 28September 2023

حضور روزانه بیش از پانصد دانش آموز و دانشجو در موزه جنگ خرمشهرسرهنگ دوم پاسدار «مهدی پوربچاری» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اعلام خبر حضور روزانه بیش از پانصد دانش آموز و دانشجو از سراسر خرمشهر طی چند روز گذشته در موزه جنگ خرمشهر اظهار داشت: طی چند وقت اخیر شاهد حضور کاروان‌های مختلف دانش آموزی و دانشجویی از خرمشهر و دیگر نقاط استان هستیم که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر را به عنوان اولین موزه جنگ کشور برای بازدید انتخاب کردند.

وی با تقدیر از زحمات جهادی و شبانه روزی کارکنان و خادمان شهدا که به عنوان راوی و خدمتگزار در خدمت بازدیدکنندگان موزه هستند، افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است که مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان با حضور در موزه دفاع مقدس خرمشهر هم به جنایات رژیم بعث و استکبار جهانی پی ببرند و هم بیشتر و بهتر با دوران حماسه و ایثار آشنا شوند. .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار