یاداشت/ جهانبخش زنگنه‌تبار

دفاع مقدس و دست‌آورد‌های معجزه‌آسا

اگر ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان بیدارشده‌اند و بسیاری از افتخارات دیگر، از دست‌آورد‌های  معجزه‌آسای دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۱۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰ - 01October 2023

دفاع مقدس ودستآوردهای معجزه آساگروه استان‌های دفاع‌پرس - جهانبخش زنگنه‌تبار؛ در دوران دفاع مقدس روحیه ایثار، شهادت‌طلبی، استکبارستیزی و دشمن‌شناسی به اوج خود رسید و همچنان ادامه دارد.

حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: ما در جنگ ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را در هم شکستیم و باز فرمودند: جنگ برای کشور یک نعمت بود.

امروز می‌بینیم که بسیاری از افتخارات نظام اسلامی و خودکفایی در عرصه‌هایی که روزی رویا محسوب می‌شدند، نتیجه تجارب گران‌سنگ دوران دفاع مقدس است.

 اگر امروز تحریم کنندگان سیم‌خاردار برای خرید پهپاد و موشک از جمهوری اسلامی به صف شده‌اند، اگر عمق راهبردی جمهوری اسلامی از نقطه صفر مرزی به لبه دریای سرخ و سواحل دریای مدیترانه رسیده، اگر ناو گروه ۸۶ کره زمین را با اقتدار دور می‌زند.

اگر تمامیت ارضی کشور برای همیشه بیمه شده است اگر کسی جرات  طمع ورزیدن یا آسیب رساندن به دست‌آوردهای انقلاب اسلامی را ندارد، اگر مسئولان آمریکای جهان‎خوار می‌گویند در مواجهه با جمهوری اسلامی درمانده‌ایم، اگر امروز ملت شریف ایران برای انجام تکلیف در هر عرصه‌ای با هر نتیجه‌ای با تمام توان حضور می‌یابند،

اگر در بسیاری از حوزه‌های علمی مانند هسته‌ای، نانو سلول‌های بنیادی، علوم فضایی، علوم پزشکی و سایر رشته‌ها دارای رتبه جهانی افتخارآمیز هستیم، اگر در منطقه و جهان حرفی برای گفتن داریم، اگر در سازمان ملل با تکریم ویژه به رئیس جمهور انقلابی ما می‌نگرند، اگرملت‌های مسلمان وآزادی‌خواه جهان بیدار شده‌اند و بسیاری از افتخارات دیگر، از دست‌آوردهای معجزه‌آسای دوران دفاع مقدس است.

به همین خاطر امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند: دوران مشعشع دفاع مقدس، به حمدالله این تشعشع در همه عرصه‌ها همچنان ادامه دارد و این دست‌آوردها که علیرغم همه توطئه‌ها و فتنه‌های  ۴۴ ساله دشمنان، همچون جنگ تحمیلی، جنگ‌های نرم، اقتصادی، شناختی، ترکیبی و آشوب‌آفرینی دشمنان، معجزه آسایند، همه اینها از جلوه‌های مدیریت عالی و بی‌نظیر دینی است که در وجود شریف ولی معظم فقیه تبلور یافته و آینده بسیار روشن‌تر و امیدآفرین‌تر از امروز خواهد بود.

 اما دستاوردهای متحیرکننده که دنیا تا کنون همانند آنها را به‌خود ندیده و آرزوی همه بشریت است، بماند برای  زمانی که این پرچم عزتمند با دستان توانای ولی معظم فقیه به صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) که امیدواریم هرچه زودتر ظهور فرمایند، سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار