در اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزشکار هشت سال دفاع مقدس مطرح شد؛

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح: ورزشکاران در دفاع مقدس باعث نشاط جامعه بودند/ پیشکسوتان باید تجربیات دفاع مقدس را به ورزشکاران جوان منتقل کنند

امیر «نصیرزاده» با بیان اینکه امروز هم در دفاع مقدس هستیم و دشمنان به دنبال تصرف باور‌ها و تصورات ما هستند، گفت: ورزشکاران نقش مهمی در مقابله با برنامه‌های دشمنان دارند.
کد خبر: ۶۱۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ - 28September 2023

جانشین رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح: ۳ عامل رهبری، ایستادگی، مقاومت و مشارکت مردمی باعث پیروزی در دفاع مقدس شد/ ورزشکاران نقش مهمی در مقابل با برنامه‌های دشمنان دارند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز (پنج‌شنبه) در اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور‌های جهان بر دو ابرقدرت متکی بودند، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی معادلات را تغییر داد و انقلابی خاص و ویژه به وجود آمد.

امیر نصیرزاده با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد بحران‌های مختلف و تحمیل جنگ به دنبال جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی بودند، گفت: دشمنان با حمایت از صدام جنگ گسترده‌ای علیه ما آغاز کردند.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: سه عامل نقش رهبری، ایستادگی و مقاومت و مشارکت مردمی باعث شد ما در دفاع مقدس پیروز شویم.

وی درخصوص مشارکت مردمی در دفاع مقدس گفت: حضور اقشار مختلف از جمله ورزشکاران در دفاع مقدس بسیار ارزشمند بوده است؛ ورزش و رزم یک پیوندی ناگسستنی باهم دارند.

امیر نصیرزاده گفت: ورزشکاران در دفاع مقدس و عقبه جنگ باعث نشاط جامعه بودند؛ امروز شما پیشکسوتان باید تجربیات دفاع مقدس را به ورزشکاران جوان منتقل کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات رهبری که فرمودند خرمشهر‌ها در پیش است، گفت: امروز برخی جبهه‌ها وجود دارد که باید در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و آن‌ها را شکست دهیم.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امروز هم در دفاع مقدس هستیم و دشمنان به دنبال تصرف باور‌ها و تصورات ما هستند، گفت: ورزشکاران نقش مهمی در مقابل با برنامه‌های دشمنان دارند.

وی با اشاره به شخصیت مرحوم تختی گفت: امروز خدمات و شخصیت مرحوم تختی در یاد‌ها مانده است نه مدال‌های ایشان.

امیر نصیر‌زاده خاطرنشان کرد: ورزشکاری که در فضای امن کشور ما رشد می‌کند و در میدان‌های مختلف حضور پیدا می‌کند اگر به پرچم کشورش احترام نگذارد هرچند مدال هم گرفته باشد، ارزشی ندارد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار