مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

قصد دشمن کاشت نهال تفرقه به جای وحدت در کشور است

در پیام سردار «مرادحاجتی» آمده است: اهمیت وحدت در جامعه و ضرورت گرامیداشت هفته وحدت زمانی برای ما دوچندان ارزش دارد که می‌دانیم قصد دشمن کاشت نهال تفرقه به جای وحدت در کشور است.
کد خبر: ۶۱۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ - 28September 2023

قصد دشمن کاشت نهال تفرقه به جای وحدت در کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع قدس، فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) و آغاز هفته وحدت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

ماه ربیع‌الاول فرخنده میلاد پیامبر صلح و دوستی و مهربانی، حضرت محمد مصطفی (ص) است، که همانا اسوه حسنه و مبلّغ توحید ناب برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

پیامبری که مهربانی و تدین را به جامعه بشری هدیه داد و با احترام به همه ادیان و مذاهب، انسانیت و یکتا پرستی را به بشر ارزانی داشت.

هفته وحدت یادگار بزرگ امام عظیم الشأن ما در عصر حاضر، پیام‌آور اتحاد، یکپارچگی و برادری همه مسلمین جهان است. بنابراین لزوم حفظ وحدت میان مسلمین همواره از سوی بزرگان و رهبران مذهبی مسلمان مورد توجه قرار گرفته است.

اهمیت وحدت در جامعه و ضرورت گرامیداشت هفته وحدت زمانی برای ما دوچندان ارزش دارد که می‌دانیم قصد دشمن کاشت نهال تفرقه به جای وحدت در کشور است و همه شاهد هستیم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب چگونه در پی تفرقه بین نسل‌های مملکت، نیروهای مسلح و اقوام ایران زمین هستند غافل از این که با وجود ستون با صلابت خیمه ولایت و امام و ریسمان اتحاد جهان اسلام حضرت آیت الله امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیچ نقشه‌ای از سوی دشمنان عملی نخواهد شد و همه زیر سایه این پرچم نبوی تا انقلاب ظهور همدل خواهیم بود.

اینجانب آغاز هفته وحدت و فرارسیدن ولادت خجسته ختم المرسلین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کل بشر حضرت محمد (ص) و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (ع) را به مردم ولایتمدار استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند قادر متعال سربلندی، عزت و وحدت روزافزون جامعه اسلامی در سایه سار آموزه‌های الهی ائمه معصومین (ع) و پیامبر اکرم (ص)، امام راحل و منویات داهیانه مقام معظم رهبری ( مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار