مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز:

امیدآفرینی مهمترین هدف بسیج سازندگی در کشور است

سرهنگ پاسدار «فلاحتکار» ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نکوداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: امیدآفرینی، اشتغال زایی و محرومیت زدایی از مهمترین اهداف بسیج سازندگی در کشور است.
کد خبر: ۶۱۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ - 28September 2023

امیدافرینی، اشتغال زایی و محرومیت زدایی از مهمترین اهداف بسیج سازندگی در کشور است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سرهنگ پاسدار «محمد فلاحتکار» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در حاشیه افتتاح کارگاه خیاطی حلما پایگاه بشری، ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) کرج اظهار داشت: امید آفرینی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی از مهمترین ماموریت‌های بسیج سازندگی در سطح کشور و به تبع آن در استان البرز است.

وی با تاکید بر اهمیت کارآفرینی و اشتغال زایی، افزود: کارگاه خیاطی حلما، در محله وهرجرد رجایی شهر، در قالب طرح عفاف و حجاب به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

سرهنگ فلاحت کار تصریح کرد: ایجاد کارگاه‌های اشتغال زایی کوچک، خرد و خانگی از وظایف اصلی بسیج سازندگی است و در همین راستا همزمان با هفته دفاع مقدس این کارگاه در پایگاه خواهران بشری به بهره برداری رسیده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: به توسعه عمرانی این کارگاه هم در آینده پرداخته می‌شود چرا که گسترش کار این کارگاه‌ها را امید آفرین می‌دانیم و امیدواریم در آینده در همین مسجد اهل مسجدی‌ها جمع شوند و شاهد افتتاح کار گاه صنعتی خیاطی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار