در جمع فرماندهان انتظامی خوزستان مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان: دشمنان از اقتدار و رویکرد نیروی انتظامی خشمگین هستند

سردار مرادحاجتی گفت: شهادت هر روزه تعدادی از افسران و سربازان فراجا در نقاط مختلف کشور نشان می‌دهد که دشمنان از اقتدار و رویکرد نیروی انتظامی خشمگین هستند.
کد خبر: ۶۱۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ - 28September 2023

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان: دشمنان از اقتدار و رویکرد نیروی انتظامی خشمگین هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به عنوان سخنران در همایش خاطره گویی دوران دفاع مقدس ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان به اهمیت ثبت و ضبط تاریخ شفاهی رزمندگان پرداخت و اظهار داشت: خاطرات و تاریخ شفاهی هر رزمنده یک برگ از تاریخ سرافراز این مملکت است.

وی افزود: همه ما در قبال آینده به نسل های بعدی بدهکاریم و باید به گونه ای متعهدانه و جهادی عمل کنیم که شرمنده تاریخ نشویم.

سردار مرادحاجتی با ذکر چند خاطره به تبیین شرایط امروز کشور پرداخت و گفت: ایران اسلامی به قله های مدنظر نزدیک شده است و به همین دلیل باید آماده هجوم دشمنان در عرصه های مختلف باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: شهادت هر روزه تعدادی از افسران و سربازان فراجا در نقاط مختلف کشور نشان می‌دهد که دشمنان از اقتدار و رویکرد نیروی انتظامی خشمگین هستند.

وی افزود: پلیس ما امروز از مقتدرترین و در عین حال مظلوم ترین و انسانی ترین پلیس‌های دنیا است چون رویکرد دینی و اعتقادی در ماموریت‌هایش باعث می‌شود که مثل پلیس آمریکا و بسیاری نقاط دیگر دنیا وحشیانه عمل نکند.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: تاریخ حماسه سازی شما از دوران ژاندارمری و نیروهایی که در روزهای اول جنگ در مرزها تقدیم نظام و انقلاب کردید تاکنون که در چند سنگر مهم و اساسی در حال مبارزه هستید، بی نظیر و در بین نیروهای مسلح ممتاز است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار