پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان «آقایی سروری»

امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «آقایی سروری» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۱۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ - 28September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «آقایی سروری» را تسلیت گفت.

متن پیام امیر «عباسی» به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خبر درگذشت بانو «میرزاده فیروزی حسینی» مادر شهیدان والامقام «داود و علی پاشایی» موجب تاثر و تالم گردید.

آن بانوی فداکار و ایثارگر با تلاش مومنانه، فرزندانی مجاهد، صالح و انقلابی تربیت نمود و تقدیم اسلام و انقلاب کرد و سال‌ها عمر شریف خویش را در سایه‌سار قرآن کریم و حب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سپری نمود.

بی شک صلابت، استواری، صبر و شکیبایی مادران شهداء که میوه دل خود را در راه رضای حق و پاسداری از انقلاب اسلامی عاشقانه نثار و ایثار کردند، یاد آور صبر و استقامت حضرت زینب(س) و از خود گذشتگی و فداکاری ام البنین(س) است که توصیف آن در کلمات و عبارات نگنجد.

اینجانب درگذشت الحاجیه خانم «میرزاده فیروزی حسینی» مادر گرامی شهیدان «مجید و مهدی آقایی سروری» را محضر مردم شهیدپرور آذربایجان‌شرقی، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، خاصه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها