مدیرکل حفظ آثار آذربایجان‌ شرقی:

موزه دفاع مقدس استان باید پاسخگوی کودکان و نوجوانان باشد

امیر «عباسی» گفت: ما موزه را به هیچ عنوان در یک محتوا کانالیزه نکرده‌ایم که این موزه بتواند در آینده پاسخگوی سوالات کودکان و نوجوانان عزیزمان باشد.
کد خبر: ۶۱۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 28September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و همچنین رونمایی از سه سوژه محتوایی دفاع مقدس و جاده دسترسی به موزه اظهار داشت: امروز هم‌افزایی خوبی را در بین شورای شهر و شهرداری با اداره کل حفظ آثار شاهد هستیم که کمک‌های فراوانی را برای احداث جاده دسترسی به ضلع غربی موزه دفاع مقدس استان انجام دادند.

وی ادامه داد: شهردار منطقه 2 تبریز به عنوان یک رزمنده واقعا پای کار بودند و تلاش‌های بسیاری را برای ساماندهی این جاده انجام دادند و از این بابت واقعا تشکر و قدردانی می‌کنم و به اعتقادم امروز جشن خوبی را در موزه دفاع مقدس شاهد هستیم.

مدیرکل حفظ آثار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: اقدامات عمرانی موزه دفاع مقدس به مرور زمان تکمیل می‌شود و در آینده‌ای نزدیک شاهد اقدامات خوبی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروز ریل‌گذاری و نقشه راه خوبی در موزه دفاع مقدس حاکمیت یافته است که هر شخص دیگری که به عنوان مدیرکل در این مجموعه استقرار پیدا کند می‌تواند طبق آن نقشه راه اهداف مجموعه را پیش ببرد.

امیر عباسی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس استان، موزه منحصر به فردی است، گفت: ما موزه را به هیچ عنوان در یک محتوا کانالیزه نکرده‌ایم که این موزه بتواند در آینده پاسخگوی سوالات کودکان و نوجوانان عزیزمان باشد و ما امروز علی‌رغم همه محدودیت‌ها اعم از اعتبارات و تحریم‌های اقتصادی و.... با همت و تلاش همه همکارانم برای تکمیل این موزه شروع کرده‌ایم که سه سوژه محتوایی را آماده کردیم.

وی در پایان یادآور شد: ما 13 قرارداد داریم که در این قراردادها 15 الی 20 اثر هنری وجود دارد که در مجموع 50 اثر را شامل می‌شود که آثار ارزشمند هنرمندان عزیز کشورمان است که تک به تک قراردادها در این موزه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها