فرمانده سپاه بیرجند:

عضویت ۴۰۰ نفر در مجمع بسیجیان «بیرجند» / اولویت‌های جامعه باید شناسایی شود

سرهنگ پاسدار «خراسانی مطلق» از عضویت ۴۰۰ نفر در مجمع بسیجیان بیرجند خبر داد و گفت: شرط ماندگاری در جبهه حق این است که هموراه تکالیف دینی، دغدغه افراد باشد.
کد خبر: ۶۱۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ - 28September 2023

عضویت ۴۰۰ نفر در مجمع بسیجیان «بیرجند»/ اولویت‌های جامعه باید شناسایی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «حسین خراسانی‌‌مطلق» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند امروز (پنجشنبه) در اجلاسیه عمومی مجمع بسیجیان شهرستان بیرجند، اظهار داشت: اقشار مختلف بسیج و کارگروه‌هایی در قالب اجلاسیه عمومی مجمع بسیجیان شهرستان بیرجند فعالیت می‌کنند که در حال حاضر ۴۰۰ نفر در مجمع بسیجیان بیرجند عضو هستند.

وی با بیان اینکه کار زمین مانده در جامعه زیاد است اما باید اولویت را شناسایی کرد که در این زمینه نخبگان باید ورود پیدا کنند، بیان داشت: شرط ماندگاری در جبهه حق این است که هموراه تکالیف دینی، دغدغه افراد باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند تبیین کرد: در مواردی نوع دغدغه در جامعه نخبگانی عوض شده از همین رو شاهد انحراف هستیم و می‌بینیم افرادی که در تاریخ انقلاب مجاهدت‌هایی داشته‌اند اکنون دغدغه دیگر و حتی در جریان فتنه حضور دارند.

سرهنگ خراسانی‌مطلق با اشاره به فرموده امام راحل که انقلاب ما نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت است، تصریح کرد: جبهه حق جبهه به هم پیوسته‌ای است و ثمره‌ خون همه مجاهدان جبهه حق از ابتدای بشر تاکنون تبدیل به انقلاب اسلامی شده است.

«محمدعلی ذاکریان» رئیس مجمع بسیجیان شهرستان بیرجند نیز از فعالیت شش کارگروه ذیل مجمع بسیجیان خبر داد و گفت: این کارگروه‌ها برنامه‌ها و موضوعاتی را در دستور کار دارند تا منجر به نتایج بهتر در تصمیم گیری‌های کلان شود.

وی با بیان اینکه موضوع فرزندآوری ۵۰ درصد موضوعات کارگروه‌ها را به خود اختصاص داده است، افزود: یکی از موضوعات اساسی کارگروه تعلیم و تربیت توانمندسازی جوامع محلی و روستایی و کارگروه آموزش، تحقیقات و فناوری به دنبال جذب افراد نخبه در عرصه‌های مختف علمی و فرهنگی است.

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان بیرجند با بیان اینکه در کارگروه زن و خانواده هویت بخشی دختران با الگوگیری از حضرت معصومه(س) و حضرت زینب(س) و اسوه دینی از مهم‌ترین رویکردها است، خاطرنشان کرد: در کارگروه بهداشت و درمان نیز تکمیل زیرساخت‌های مناسب برای جوانی جمعیت در بخش پرستاری مهم‌ترین رویکرد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار