افتتاح ۲۱۷ میلیارد طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در فهرج + تصاویر

آیین افتتاح بیش از ۲۱۷ میلیارد ریال طرح آبرسانی، عمرانی و اشتغالزایی هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در شهرستان فهرج برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 28September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، امروز در آخرین روز هفته دفاع مقدس آیین افتتاح بیش از 217 میلیارد ریال طرح آبرسانی، عمرانی و اشتغالزایی با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در شهرستان فهرج برگزار شد.

سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین با گرامیداشت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز چند افتتاح مهم را در شهرستان فهرج داریم که یکی از مهمترین آنها افتتاح پروژه آبرسانی به مردم 5 روستای این شهرستان است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها بیش از 7 هزار خانوار و بیش از 28 هزار نفر از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند، گفت: این آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و با کمک آبفا و فرمانداری و حمایت امام جمعه این شهرستان و کمک گروه های جهادی و بسیج سازندگی انجام شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به دیگر افتتاحات انجام شده در این شهرستان، بیان کرد: افتتاح یک واحد دارالقرآن در شهرستان فهرج در راستای فرمایشات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در ارتباط با توسعه معارف قرآنی در جوامع به ویژه در بین نسل جوان انجام شده است که امیدواریم با شبکه سازی در بین جوانان و با تربیت و آموزش مربیان به گسترش مفاهیم و حفظ و قرائت قرآن در این منطقه بپردازد.

وی با کلنگ‌زنی یک حوزه مقاومت در یکی از روستاهای این شهرستان برای امنیت بیشتر مردم و تشکیل یک شبکه گروه‌های جهادی برای کمک بیشتر به مردم منطقه انجام شده است، گفت: افتتاح دو پایگاه بسیج را نیز در این منطقه داشتیم.

سردار نظری با بیان اینکه در مجموع افتتاحات امروز بیش از 217 میلیارد ریال اعتبار در این طرح‌ها هزینه شده است، افزود: این پروژه‌ها از محل اعتبارات دولتی، اعتبارات سپاه و بسیج و با کمک مردم و مسئولان افتتاح شده است.

وی از افتتاحات بزرگی در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به زودی چندین پروژه آبرسانی را در این منطقه افتتاح خواهیم کرد که با افتتاح یکی از این پروژه‌ها بیش 20 هزار نفر از مردم فهرج از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهرهمند می‌شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه عمده مسائل شهرستان فهرج در حوزه آب آشامیدنی و آب کشاورزی است، افزود: در ارتباط با حل مشکل آب کشاورزی با آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی در حال رایزنی هستیم.

وی با اشاره به اینکه طرح آب شرب برخی از روستاهای این شهرستان از مرحله مطالعات گذشته است و با ابلاغ جدید ‌قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آبرسانی به آنها آغاز خواهد شد.

افتتاح ۲۱۷ میلیارد طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در فهرج + تصاویر

افتتاح ۲۱۷ میلیارد طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در فهرج + تصاویر

افتتاح ۲۱۷ میلیارد طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در فهرج + تصاویر

افتتاح ۲۱۷ میلیارد طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در فهرج + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها