مدیر فرهنگی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

همایش هم‌رسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش بنیان کمک راه فعالیت هرچه بهتر موزه دفاع مقدس است

قهری گفت: ما اینجاییم تا دوستان، مسائل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بشنوند و ایده های خودشان را هم بیان کنند تا ادامه این مسیر را با شرایط بهتر پیش برویم و الگویی برای موزه های دیگر باشیم.
کد خبر: ۶۱۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ - 28September 2023
همایش هم‌رسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش بنیان کمک راه فعالیت هرچه بهتر موزه دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عبدالله قهری» مدیر فرهنگی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ابتدای نخستین هم‌رسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس اظهار داشت: موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان نخستین موزه مفهومی و دیجیتال با بیش از یک دهه فعالیت در عرصه دفاع مقدس و در حوزه‌های فرهنگی و نرم با تربیت نیروهای جوان در عرصه روایتگری در بخش‌های دیجیتال یک عرصه متفاوتی را برای بیان ارزش‌ها و الهامات دفاع مقدس ایجاد کرده است.
 
قهری با اشاره به توسعه‌های دیجیتال و پیشرفت‌های صورت گرفته در کشور گفت: امروز خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته به روزترین تجهیزات دیجیتال در موزه ملی انقلاب اسلامی دفاع مقدس داریم اما با توجه به سرعت زیاد پیشرفت فناوری، نیاز به تغییرات جدیدی وجود دارد.
 
مدیر فرهنگی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داد: هدف ما از تشکیل این جلسه و حضور شماها در این برنامه همرسانی در کنار یکدیگردر جهت مسیری جدید است.
 
وی خاطرنشان کرد: ما اینجاییم تا دوستان، مسائل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بشنوند و ایده های خودشان را بیان کنند تا ادامه این مسیر را با شرایط بهتر پیش برویم و الگویی برای موزه های دیگر باشیم.
 
قهری اضافه کرد: علاوه بر موزه دفاع مقدسی که در تهران وجود دارد، تمامی استان ها موزه دفاع مقدس دارند که بیشتر آنها به بهره برداری رسیده و مابقی درحال به بهره برداری رسیدن است.
 
انتهای پیام/ ۱۳۴
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار