فرماندار سیروان:

عشایر ایلامی، مرزداران قابل اعتمادی برای ایران اسلامی هستند

«شریفی» گفت: در طول بیش از چهار دهه عشایر به زیبایی هرچه تمام‌تر دین خود را به انقلاب، نظام و کشور ادا کرده اند، و همواره مرزداران قابل اعتمادی برای ایران اسلامی بوده و هستند
کد خبر: ۶۱۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ - 28September 2023

عشایر ایلامی مرزداران قابل اعتمادی برای ایران اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام «محمدباقر شریفی» فرماندار سیروان در بازدید خانزادی سرپرست امور عشایر استان از مناطق عشایری این شهرستان اظهار داشت: عشایر منطقه در زمان دفاع مقدس از انقلاب و آرمان های نظام دفاع کردند و امروز بایستی مسئولان در زمینه های مختلف به آنان توجه کنند.

وی به نقش مهم عشایر در حوزه اقتصادی اشاره و اظهار داشت: امروز بخش قابل توجهی از گوشت قرمز، لبنیات و دیگر محصولات دامی به وسیله عشایر زحمت کش تولید می شود و می بایست به این قشر بیش از پیش توجه ویژه ای شود.

فرماندار سیروان بیان کرد: عشایر منطقه با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که تلاش می شود با کمک دستگاه‌های ذیربط مشکلات آنان از جمله کمبود آرد، نفت و غیره برطرف شود.

شریفی ادامه داد: عشایر تولید کنندگان صبور، قانع و بی ادعا هستند، که سهم بسزایی از تولید و اشتغال را به خود اختصاص داده اند، می طلبد که دستگاههای ذیربط نسبت به رفع مشکلات آنان همکاری کنند.

فرماندار سیروان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در راستای خدمات رسانی به این قشر سخت کوش و پرتلاش که حافظان مرزهای جغرافیایی، اقتصادی و فرهنگی ما هستند، خدمات بیشتری به این قشر از جامعه داده شود تا شاهد رضایتمندی آنان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار