فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل مطرح کرد؛

قرآن و کلام اهل بیت به عنوان عنصر وحدت امت اسلامی و همگرایی

«محمدی اصل» گفت: قرآن و کلام اهل بیت به عنوان عنصر وحدت امت اسلامی و همگرایی است.
کد خبر: ۶۱۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ - 28September 2023

قرآن و کلام اهل بیت به عنوان عنصر وحدت امت اسلامی و همگراییبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سردار «غلامحسین محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عصر امروز (پنجشنبه) در سفر به شهرستان خلخال و نشست با علمای اهل تسنن و تشیع اظهار داشت: دشمن با تحریک گروه‌های مختلف به ویژه وهابیت و نیروهای تربیت یافته در دامن وهابیت، داعش و گروه‌های انحرافی سعی دارد تا همبستگی اهل تسنن و تشیع را به هم زده و به نوعی در این عرصه میدان‌داری کند.

سردار محمدی اصل افرود: امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر بر تقویت عناصر همگرایی و اشتراکات دینی، مذهبی و اعتقادی نیاز دارند تا دشمن فرصت فتنه‌گری و حیله‌گری پیدا نکند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: قرآن و کلام اهل بیت به عنوان عنصر وحدت امت اسلامی و همگرایی است. و برای جلوگیری از تفرقه و دودستگی ضروری است تا عناصر مشترک در هماهنگی و همگرایی مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه محرومیت‌زدایی را مأموریت سپاه و بسیج برای جلب رضایت مردم است  و ایجاد امید و نشاط در منطقه محروم هشجین و خورش‌رستم  با ساخت واحدهای مسکونی محرومان، پروژه‌های راهسازی و عام‌المنفعه با سرعت در حال اجرا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار