استاندار همدان:

تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری کنگره‌ شهدای همدان به میدان آمد‌ه‌ است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: با وحدت و انسجام در سطح استان همدان همه‌ی ظرفیت‌ها برای برگزاری دومین کنگره‌ی ملی هشت هزار شهید والامقام استان به میدان آمد‌ه‌اند.
کد خبر: ۶۱۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ - 28September 2023

تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری کنگره‌ شهدای همدان به میدان آمد‌ه‌ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در مراسم میهمانی لاله‌ها و آئین غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا که به مناسبت هفته دفاع‌مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ایرانیان همواره در طول تاریخ موحد و یکتاپرست بوده‌اند و شجره طیبه‌ی اسلام و قرآن عزیز در بستر پاک و موحد ایران رشد کرده است.

وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس درخشان‌ترین حماسه و اوج عظمت ایران بود که در مقابل جهانیان ایستاد و به آن‌ها درس بزرگی داد که هیچ‌کس نمی‌تواند به مردم این سرزمین که صاحب تعالی و تمدن بزرگ و حافظ دین اسلام هستند، حمله کند.

استاندار همدان بیان داشت: حماسه‌ها و اقدامات ارزشمند رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدای استان در دفاع مقدس، باید در راستای کنگره برای نسل‌های آینده تبیین شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای همدان، تصریح کرد: با وحدت و انسجام در سطح استان همه‌ی ظرفیت‌ها برای برگزاری دومین کنگره‌ی ملی هشت هزار شهید والامقام استان به میدان آمد‌ه‌ است.

قاسمی‌فرزاد متذکر شد: قدرت نظامی نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدای والامقام، روزانه افزایش پیدا می‌کند و در این ایام شاهد رونمایی از موشک‌های جدیدی هستیم که جهانیان را در بهت و حیرت فرو می‌برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها