گلباران ۵۷ یادمان شهدای گمنام استان قم

آیین گلباران و عطرافشانی ۵۷ یادمان شهدای گمنام استان قم همزمان با هفته دفاع مقدس و مراسم مهمانی لاله‌ها عطرافشانی و گلباران شد.
کد خبر: ۶۱۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ - 29September 2023

گلباران ۵۷ یادمان شهدای گمنام استان قم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین گلباران و عطرافشانی ۵۷ یادمان شهدای گمنام استان قم همزمان با هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور مسئولان دستگاه‌ها و نهاد‌ها و گروه‌های مردمی برگزار شد.

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و ادای احترام به مزار شهدای گمنام همراه بود و شرکت کنندگان با اهدای شاخه‌های گل، بار دیگر با شهدای گمنامی که تنها مونس شان حضرت زهرا (س) بود، تجدید پیمان کردند.

بر اساس همین گزارش آیین مهمانی لاله‌ها به صورت محوری در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم با حضور سید محمد آقامیری استاندار و حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

دیگر گلزار‌های شهدای استان قم شامل گلزار امامزاده ابراهیم (ع)، شهدای مدافع حرم و گمنام بهشت معصومه (س)، گلزار شهدای سوم خرداد، حرم شهدای گمنام خضر نبی(ع)، آرامستان بقیع و گلزار‌های شهرستان‌های جعفرآباد و کهک و منطقه خلجستان نیز در چهل و سومین پاسداشت هفته دفاع مقدس شاهد حضور خیل عاشقان و ارادتمندان فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت بخصوص یگان های مختلف نیروهای مسلح در مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار