امام جمعه خرمشهر:

مهم‌ترین مسئولیت ما در شرایط کنونی تبعیت از مذهب پیامبر اسلام است

حجت‌الاسلام عادل پور گفت: دشمن وحدت اسلامی و وحدت ملی را هدف گرفته و مهم‌ترین مسئولیت ما در شرایط کنونی تبعیت از مذهب پیامبر اسلام برای وحدت است.
کد خبر: ۶۱۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸ - 29September 2023

مهم‌ترین مسئولیت ما در شرایط کنونی تبعیت از مذهب پیامبر اسلام استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمدجواد عادل پور» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرمشهر اظهار داشت: همانطور که از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان بیان شد، دشمن وحدت اسلامی و وحدت ملی را هدف گرفته و مهم‌ترین مسئولیت ما در شرایط کنونی تبعیت از مذهب پیامبر اسلام برای وحدت است.

وی افزود: بر اساس آموزه‌های دینی و تاکید اهل بیت (ع) برای احقاق حق باید متحد بود چرا که با وحدت نیز حق احقاق می‌شود و تفرقه مانع آن است.

امام جمعه خرمشهر، معرفی اسلام و شخصیت حضرت محمد (ص) را وحدت آفرین دانست و گفت: اگر بخواهیم دین اسلام را معرفی کنیم، بهترین روش معرفی واضح و هنرمندانه رسول با بیان ابعاد مختلف شخصیت ایشان است.

حجت‌الاسلام عادل پور در ادامه به حضور رئیس جمهور به صحن سازمان ملل اشاره کرد و سخنرانی وی را تاریخ ساز و دفاع از صلابت، عزت، اقتدار و حقانیت جمهوری اسلامی خواند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس از تبعیض آموزشی به عنوان آفت سیستم آموزش و پرورش کشور یاد کرد و متذکر شد: مردم به شدت از تبعیض آموزشی رنج می‌کشند و تفاوت بین مدارس دولتی و دیگر مدارس بسیار زیاد است.

خطیب جمعه خرمشهر با بیان اینکه در جمهوری اسلامی مدارس دولتی باید بهترین مدارس باشند، بیان داشت: در جمهوری اسلامی شایسته نیست تبعیض آموزشی وجود داشته باشد و نباید مدارس دولتی و غیر دولتی از نظر تجهیزات سطح پایین‌تری داشته و کلاس‌های تقویتی به صورت عام وجود داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها