فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا:

دشمنان کشور نمی‌خواهند پیام شهدا به نسل‌های آینده منتقل شود

سردار خادم سیدالشهدا گفت: دشمنان در تبلیغات منفی ماهواره‌ای و مجازی و دروغ‌های رسانه‌ای خود، می‌خواهند نگذارند پیام شهدا به نسل‌های آینده منتقل شود.
کد خبر: ۶۱۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷ - 29September 2023

دشمنان کشور نمی‌خواهند پیام شهدا به نسل‌های آینده منتقل شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در دشت آزادگان برگزار شد، اظهار داشت: در شهریور سال ۵۸، سران استکبار عالم با حمایت همه جانبه و تجهیز و تسلیح حزب بعث، عشایر ما از پیر و جوان و کودک و مرد و زن را به خاک و خون کشیدند و حالا هم بعد از گذشت ۴۴ سال در تبلیغات منفی ماهواره‌ای و مجازی و دروغ‌های رسانه‌ای خود، می‌خواهند نگذارند پیام شهدا به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی افزود: پیام شهدا عفت، پاکدامنی و انسانیت است و اجر مجاهد فی‌سبیل‌الله از فرد عفیفی که قادر به گناه باشد، بیشتر نیست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا  به فلسفه شکل‌گیری سپاه پاسداران اشاره و بیان کرد: در تاریخ جنگ‌های کلاسیک امروزی، شبیه کاری که در دوران دفاع مقدس بود، انجام نشده و آن هم اداره جنگ توسط مردم بود.

سردار خادم سیدالشهدا افزود: افتخار تشکیل بسیج از اوایل جنگ تحمیلی، برکتی بود که با هدایت امام راحل، نصیب ما شد و سپاه و مردم از ابتدای انقلاب دوش به دوش یکدیگر بودند و این همراهی و همدلی امروز در عرصه‌های مختلف ادامه دارد.

وی با یادآوری حضور قاطع و شبانه روزی پاسداران نیروی زمینی سپاه در مرزهای اقصی نقاط کشور گفت: اگر در ابتدای جنگ به سیم خاردار اجنبی نیازمند بودیم اما به برکت خون مطهر شهدا و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و دانشمندان جوان‌مان که از دل همین مردم برخواستند با پرتاب ماهواره نور ۳ و رونمایی از موشک هایپرسونیک مافوق صوت خواب را از چشم دشمنان ربوده و دشمن رسوا شده بخوبی می‌داند که این‌ها تازه ابتدای کار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار