مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی خبر داد؛

وجود ۶۳ تشکل مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس در آذربایجان غربی

سردار «وحیدی» گفت: تعداد ۶۳ تشکل مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی وجود دارد.
کد خبر: ۶۱۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ - 30September 2023

وجود ۶۳ تشکل مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از تشکل‌ها و سمن‌های مردم نهاد استان آذربایجان غربی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس ارومیه برگزار شد اظهار داشت: امروز تشکل‌های مردم نهاد هم در کشور‌های پیشرفته و هم جهان سوم در پیشبرد برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی کشور‌ها نقش مهم و اساسی دارند.

وی با اشاره به وجود ۵۸۰ تشکل مردم نهاد در استان آذربایجان غربی گفت: از این تعداد ۶۳ تشکل در حوزه دفاع مقدس به ثبت رسیده که متاسفانه تعداد کمی از آن‌ها فعال هستند.

سردار وحیدی عملکرد و فعالیت تشکل‌های مردم نهاد را تضمین کننده حضور و مشارکت مردم و افزایش رضایتمندی جوامع عنوان کرد و افزود: اگر این سمن‌ها رسالت و وظیفه خود را بخوبی ایفا کنند در بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی شاهد رشد و شکوفایی خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین ارزش‌ها و ابعاد مختلف دفاع مقدس را از تاکیدات معظم له دانست و تصریح کرد: اگر بتوانیم فرهنگ و آموزه‌های این ابعاد را در حوزه‌های مختلف کشور بکار گیریم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های ایثار گر تشکل‌های مردم نهاد تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها