۵۲۴ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

۵۲۴ طرح عمرانی، اشتغالزایی و امنیت غذایی به همراه ۴ هزار و ۸۰۰ برنامه اجتماعی شامل اهدای جهیزیه، بسته معیشتی و نوشت‌افزار با حضور معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در بیرجند به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۱۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ - 30September 2023

۵۲۴ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آئین اتمام و بهره‌برداری از ۵۲۴ طرح محرومیت‌زدایی قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با حضور سردار «ضیاءالدین حزنی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب، سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه خراسان جنوبی، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در بیرجند برگزار شد.

این پروژه‌ها شامل ۵۲۴ طرح عمرانی، اشتغالزایی و امنیت غذایی به همراه ۴ هزار و ۸۰۰ برنامه اجتماعی شامل اهدای جهیزیه، بسته معیشتی و نوشت‌افزار است که در استان به بهره‌برداری رسید.

قرار است ۴۸۱ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی طرف قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با مشارکت سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران تقدیم نوعروسان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار