۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس خراسان شمالی رونمایی شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس در صدا سیمای خراسان شمالی رونمایی شد.
کد خبر: ۶۲۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ - 30September 2023

به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس در صدا سیمای خراسان شمالی رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز (شنبه) از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس با حضور فرماندهان نظامی و «رضا واعظی» مدیر کل صدا سیمای خراسان شمالی در سیمای اترک خراسان شمالی رونمایی شد.

«رضا واعظی» مدیر کل صدای سیما خراسان شمالی در این مراسم اظهار داشت: ما هرچه داریم به برکت ایثارگری شهدا و رزمندگان ما در هشت سال دفاع است،.

وی متذکر شد: امروز باید تاریخ دفاع مقدس و انقلاب ما به بهترین شکل نگارش شود تا سندی تاریخی باشد که بر ملت و جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس چه گذشت و در این راستا، همه قلم به دستان باید حماسه‌های آن دوران را به رشته تحریر درآورند تا درس عبرتی برای آیندگان ما باشد.

از این ۱۵ عنوان ۳ عنوان کتاب در حوزه روحانیت است، در حوزه کودک و نوجوان از ۳ عنوان (سنگر خالخالی، کلاه هندوانه ای، عشق من ایران، معمای خوشمزه) رونمایی شد، در حوزه خاطره (نبض نقش ها، روحانی جهادگر، اشک چکیده در اروند) رونمایی شد، در حوزه شعر (وقتی ماهیان پارو می زدند) و حوزه ادبیات (EI Fuego y La curena  ترجمه به زبان اسپانیایی، الهندباء من التلال الحمراء، ترجمه به زبان عربی) و کتاب صوتی ( عمامه ام قلاده آهنی شد، مام آب و آتش، گنجشگ ها در سردار آباد) رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار